Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

କିଏ ସେ ନିଜର

କିଏ ସେ ନିଜର

1 min
3



କିଏ ସେ ନିଜର ଅତି ଆପଣାର

କହରେ କାଳିଆ ତୁ

ଯାହାକୁ ଦେଖିଲେ ତାହାରି ଭିତରେ

ଛଳନା ଦେଖୁଛି ମୁଁ ।


ସ୍ବାର୍ଥରେ ଏଇଠି ସମ୍ପର୍କ ବାନ୍ଧନ୍ତି 

ଭିତରେ ଜହର ଭରି

ଭଲ ପାଇବାର ନାଟକ କରନ୍ତି

ନୁହଁନ୍ତି କେହି କାହାରି । 


ରକ୍ତର ସମ୍ପର୍କ ମିଛ ଏଠି ହୁଏ 

ଅବିଶ୍ବାସ ପୂରି ଥାଏ 

ସମ୍ପତ୍ତି ଲୋଭରେ ଭଲ ପାଇବାର

ନାଟକ ରଚନ୍ତି ସିଏ ।


କପଟ ଛଳନେ ଚାଲନ୍ତି ଏଇଠି

କରି ଥାନ୍ତି ବାଟବଣା

ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥ ପାଇଁ ଖେଳେଇ ଶେଷରେ

ହଜାଏ ସତ ଠିକଣା ।


ଧୋକାବାଜ ଏଠି କରନ୍ତି ସଭିଁ ଏ 

ବିଶ୍ବାସରେ ଅବିଶ୍ବାସ 

ମାୟାରେ ଫସେଇ ଦେଇଣ ଶେଷରେ

ଜୀବନ କରନ୍ତି ଶେଷ ।


ରକତ ଏଇଠି ଧୋକା ଦେଇ ଥାଏ

ପର ହୁଏ ଆପଣାର

ନିଜର ଯାହାକୁ ମନ ଭାବୁ ଥାଏ

କରଇ ସିଏ ସଂହାର ।


ଏମିତି ସେ ମାୟା ଜାଲ ବୁଣି ଥାଏ

ମୁକୁଳିବା କଷ୍ଟ ଥାଏ

ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ସିଏ ଛଟପଟ ହୁଏ

ଯେ କପଟି ହସେ ସିଏ ।


ଯାହାକୁ ପର ସେ ଭାବୁଥିଲା ଦିନେ

ବଞ୍ଚେଇଲା ଆଜି ସିଏ

କେମିତି କହିବି ସମ୍ପର୍କ ମୋ ନାହିଁ 

ଚିହ୍ନିନି ମୁଁ ସିଏ କିଏ ?


ଦୁଃଖ ବେଳେ ଯିଏ ସାଥେ ରହି ଅଛି

ସିଏ କି ନିଜର ହେବ

ରକ୍ତର ସମ୍ପର୍କ ମିଛ ଏଠି ହୁଏ

କେମିତି ମନ ମାନିବ ?


ଏଇ ମନ ମୋର ତୋତେ ଦେଖୁ ଅଛି

ନିଜର ଭାବୁଛି ତୋତେ

ହେଲେ ତୁ କାଳିଆ କିଏ ସେ ନିଜର

କହି ଦେ ତୁ ଥରେ ମୋତେ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract