Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Romance

3  

GAGAN KUMAR DASH

Romance

ଫିକା ଫଗୁଣରେ

ଫିକା ଫଗୁଣରେ

1 min
228



ପୋଡା ଇଟା

ଆଉ

ପୋଡିଲା ପତ୍ରରେ

ଅନେକ ଅନେକ ପାର୍ଥକ୍ୟ

ଗୋଟିଏ ଶକ୍ତ କୋଠା

ଅନ୍ୟଟି 

ପାଉଁଶ ମାଟିର ।


ବୈଶାଖର ନାଗଫେଣୀ

ବସନ୍ତର ସୁଲୁସୁଲୁ ବାଆ

ଗୋଟିଏ କୃଶ ବିଦ୍ଧ ଜୀବନ

ଆଉ 

ଅନ୍ୟଟି

ବିରହ ପ୍ରେମିକା ।


ଯୌବନର ବସନ୍ତରେ

ଉଛୁଳା ପୂର୍ଣ୍ଣାଙ୍ଗ

ଶିଉଳି ଭରା ଗାଧୁଆର ତୋଠ

ଅନ୍ୟଟି

ସ୍ବଚ୍ଛ ଢେଉ ଜଳରାଶି

ଫୁଟି ଉଠେ ଶହ ଶହ କଇଁ ।


ପାବଚ୍ଛରେ ଧୋଉଥିବା

ଗୋରା ତକ ତକ ସୁନା ଦିହ

ଅନ୍ୟଟି

ଲୋଚାକୁଚା ସ୍ମୃତିର ପାଖୁଡ଼ା

ମହକି ଉଠେ

ବସନ୍ତର ବକୁଳ ସୁଗନ୍ଧ ।


ହଠାତ୍

ପାଦ ମୋର ପଡ଼ିଗଲା

ପୋଡିଲା ପତ୍ରର

କାଦୁଆ ରାସ୍ତରେ

କିନ୍ତୁ

ପୋଡା ଇଟା ଗଢିଦେଲା

ଶକ୍ତ ମନୋଭାବ

ଏ କଲେଇ ଛଡା

ଫିକା ଫଗୁଣରେ ।


ବସନ୍ତଟା ଫିକା ହୋଇଗଲା

କୁହୁଡିରେ ବଉଳକୁ

ଯଉ ପୋକ ଖାଇଗଲା

ଅଭିମାନ ରେ ବଉଳର

ମଧୁ ସବୁ ଟପ୍ ଟପ୍ ଝରି

ମାଟିରେ ମିଶିଲା ।


ଶକ୍ତ ଇଟା କାନ୍ଥଟା 

ଭୁଷୁଡି ପଡିଲା,

ପଙ୍କୁଆ ମାଟିର

ଶୋଷିଲା ଆଖିରେ

ମାଟି ଫାଟି ଆଁ କରିଲା

କେଉଁଠି ଲୁଚିଗଲା

ଇଟା ଓ ପଙ୍କର ସତ୍ତା

ଅଦିନିଆ ବସନ୍ତର

ଫୁଲ ଫୁଟା ଦିନମାନଙ୍କରେ

ଫିକା ଫଗୁଣରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance