Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Romance

4  

Satyanarayan Sahoo

Romance

ଏଇ ମାଟି ମୋର ସରଗ ଏଇ

ଏଇ ମାଟି ମୋର ସରଗ ଏଇ

1 min
327


ଏଇ ମାଟି ମୋର ଲାଗେ ସରଗ

 ଲଭିଛି ଜୀବନେ ଯା ' ଅନୁରାଗ ।


ପବିତ୍ର ଉତ୍ସାହ ଭରି ଦେଇଛି

ଅନେକ ଆନନ୍ଦ ଖେଳାଇ ଅଛି ।


ଏଇ ମାଟି ମାଆ ଦେଇଛି ବାୟୁ

ପ୍ରଭାବରେ ତାର ଶରୀର ଆୟୁ ।


ତାହାରି ପବିତ୍ର ତୋୟକୁ ପାନ

କରି ବଢ଼ୁଅଛି ଆମ ଜୀବନ ।


ପରିଶ୍ରମ କରି ଏଇ ମାଟିରୁ

ଫଳ ଫୁଲ ଶସ୍ୟ ଆହା କି ଚାରୁ ।


ଉପୁଜାଏ ଚାଷ ଆନନ୍ଦ ମନ

 ଛନଛନ ବଢ଼େ ଏଇଠି ତୃଣ ।


ଖାଇ ଗାଈ ଗୋରୁ ଦିଅନ୍ତି କ୍ଷୀର

ପାନ କରି ବଢ଼େ ଆମ ଶରୀର ।


ନିରୋଗ ରହଇ ବଢ଼ଇ ଶକ୍ତି

ଦେହେ ଦେହେ ନିତି ଜାଗଇ ଫୁର୍ତ୍ତି ।


 ଏଇ ମାଟି ନେଇ ଗଢୁଛୁ ମୂର୍ତ୍ତି

କରୁଛୁ ତାହାଙ୍କୁ ସଭିଏଁ ଭକ୍ତି ।


ଏଇ ମାଟି ମାଆ କୋଳରେ ଥାଇ

ସରଗର ସୁଖ ପାରୁଛୁ ପାଇ ।


ଏଣୁ ଏଇ ମାଟି ମୋର ସରଗ

ସମାନ ଗୁରୁତ୍ଵ ମନେ ସରାଗ ।


ବରଷେ ଏଇଠି ସରଗ ମେଘ 

ବନ  ବିଲ  ଗିରି  ଶୋଭା ସଉନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ।


ସରଗୁ ଅଧିକ ଲାଗଇ ମନେ

ଜାତି ଜାତି ଫୁଲ ଫଳ ଯତନେ ।


ରଖିଛି ଏ ମାଟି ଆମରି ପାଇଁ

ସବୁରି ତୁଣ୍ଡରେ ଆହାର ଦେଇ । 


ସଭିଙ୍କ ଅଭାବ ଥାଏ ମେଣ୍ଟାଇ

ସଭିଙ୍କୁ ସମ୍ମାନ ଅଛି ଜଣାଇ ।


ଅନୁପମ ଦିବ୍ୟ ପୁଲକ ଧାରେ

ମନ ପ୍ରାଣ ହୃଦ ଧଉତ କରେ ।


ଏଇ ମାଟି ମୋର ସତେ ଚନ୍ଦନ

ବୋଳି ହୋଇ ନିତି ଚାଷୀ ରତନ ।


ହୁଏ ସୁପବିତ୍ର ଅରଜେ ଧର୍ମ

ସଭିଙ୍କୁ ଯୋଗାଏ ସେହି ହିଁ ଅନ୍ନ ।


ଏଣୁ ଏଇ ମାଟି ମୋର ସରଗ

ରହିଛି ରହିବ ସର୍ବଦା ଥିବ ।


ଏଇ ମାଟି ଆଉ ଧୂଳିକୁ ବୋଳି

ହେଲେ ଦେହ ଦିଶେ ଚନ୍ଦନ ଭଳି ।


ଏଣୁ ଏଇ ମାଟି ମୋର ଚନ୍ଦନ

ଶୋଭାଇବି ବୋଳି ମୋ ଅପଘନ ।



Rate this content
Log in