Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anupama Sahu

Abstract Romance

4  

Anupama Sahu

Abstract Romance

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ

1 min
557



ଯାହାର ହାତର କାଉଁରୀ ଛୁଆଁରେ

ଚେଇଁ ଉଠେ ମନ,

ଯା ମୁଖ ଦର୍ଶନେ ଭାଙ୍ଗିଯାଏ 

ମୋରସବୁ ଅଭିମାନ,

ଯାର ନୀଳଆଖି ଦେଖିଖୋଲେ

ମୋର ରହସ୍ୟ ଗୋପନ

ସେଇ ତ ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯିଏ ଢାଳେ ଅକାତରେ ସ୍ନେହସୁଧା

ପ୍ରତି ପ୍ରଭାତରେ,

ଯିଏ ନିଶିଗନ୍ଧା ସାଜି ଘାରେ ନିଜ

ନୟନପତାରେ 

ଯିଏ ଅଳି କରେ ଦେଖିବାକୁ ଟିକେ

ତା ହୃଦର ଧନ

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯା ଗୀତରେ ପାଲଟିଯାଏ ମୁଁ ଏକା

ନୀରବ ପ୍ରେମିକ, 

ସିଏ ମୋର ପ୍ରିୟତମା ଅନୁପମା

ମୁଁ ଦଗ୍ଧ ପ୍ରଦୀପ,

କବିର କଳ୍ପନା ବିବସ୍ତ୍ର ଜୋଚ୍ଛନା

ଆକାଶର ଜହ୍ନ

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯିଏ କାନ ମୋଡି କରି ଥାଏ ସଦା

ମୋତେ ସାବଧାନ,

ଯିଏବନ୍ଦପ୍ରକୋଷ୍ଠରେ ଖୋଜେରାତି

ପାଶୋରିକି ଦିନ,

ଯାର ଗୋଲାପ ସୁବାସେ ତନୁଲତା 

ଖୋଲିଲେ ବସନ

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯା ଚିତ୍ରିତ ଅଭିଳାଷେ ସଞ୍ଜନଇଁ 

ଆସେ ଧରା ତଳେ,

ମତୁଆଲା ପବନର କାନି ଉଡେ 

 ତୋଟାର ଗହଳେ ,

ଶଦ୍ଦର ଆୟୁଷ ଜୀବନ୍ୟାସ ମାଗେ

କରି ଅଗ୍ନିସ୍ନାନ

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯାର ଉଷ୍ମ ଚୁମ୍ବନରେ ଶିହରିତ 

ହୃଦବୃନ୍ଦାବନ,

ଯାର ମୁହଁ ଦେଖି ଲାଜ ଲାଜ ହୁଏ

ପୁନେଇଁର ଜହ୍ନ,

ଯାର ସ୍ପର୍ଶ ଲୋଡ଼େ ସଦା ତୃଷାତୁର

ପ୍ରାଣ ଅନୁକ୍ଷଣ,

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯିଏ ଖୋଜି ଖୋଜି ଦେଇଛି

ହଜାଇ ନିଜର ଠିକଣା,

ଯିଏ ନିଜ ଲାଗି ହୋଇଛି ସଜାଇ

 ଗୋଟିଏ ଖେଳଣା ,

ଯିଏ ସଢିଯାଏ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପଥରେ

 ଧରମ ପାଳନ଼.

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯାହାର ସ୍ମୃତିକୁ ନହେବ ପାଶୋରି

ହେଲେ ଆତ୍ମଲୀନ,

ଯାହାର ଚାହାଣୀ କଅଁଳେ ପତର

କୋମଳ ବଚନ,

ଯାର ଲାଗି ନିତି ଲେଖେ ମୁଁ କବିତା 

ପ୍ରେମେ ହୋଇ.ମଗ୍ନ

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯାହାକୁ ରଖିଛି ମନରେ ଲୁଚାଇ

ସୁନା ଫରୁଆରେ ,

ଯାହାକୁ କରିଛି ହୃଦୟ ପୁରର

ରାଣୀ ଗୋପନରେ ,

ଯାହାକୁ କରିବି ପ୍ରତୀକ୍ଷା ନୀରବେ

ମଣି ନିଜକୁ ଧନ୍ୟ 

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


ଯିଏ ମୋ ହୃଦରେ ପ୍ରଭାତ ବନ୍ଦନା

ଗାଏ ନିରନ୍ତର

ଯିଏ ମୋ ପ୍ରାଣର ଶ୍ରାବଣ ବରଷା 

ଭିଜାଏ ଶରୀର

ଯିଏ ମୋର ଦେହ ଅଦୃଶ୍ୟ ଛାଇଟେ

ତା ବିନା ମୁଁ ଶୂନ୍ୟ

ସେ ପରା ମୋ

ପାଉଁଶ ତଳର ସ୍ୱପ୍ନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract