Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anupama Sahu

Abstract Drama

3  

Anupama Sahu

Abstract Drama

ବଦନାମ ଗଳି

ବଦନାମ ଗଳି

1 min
194



ଅକସ୍ମାତଦିନେ ଚାଲୁଚାଲୁ ଚାଲି

ମୁଁ ଗଲି ଯେଣେ ।

ବଦନାମ ଗଳି

ବୋଲିଲେଖାଥିଲା

 ଅରମାବଣେ ।


ଆକର୍ଷଣ ହେଉ ଦେହ ମନ ପ୍ରାଣ

ଅବା ଅର୍ଥର ।

ନାମ ବଦଳରେ ବଦନାମ ମିଳେ 

ଖାଲି ସ୍ୱାର୍ଥର ।


ପେଟରେ ଭୋକର ତୀବ୍ର ତାଡନା

ହୁଏନା ସହି ।

ଜାଣିଛ କି ନାହିଁ ତମେ ମୁଁ ଦେଉଛି 

ଏଇ ନା କହି ।


କ୍ଷୁଧା ସମ କେହି ନାହିଁ ବଳିୟାର

ଜାଣେ ଜଗତ ।

କହିବା କରିବା ଶୁଣିବା ଦେଖିବା

ଫର୍କ ବହୁତ ।


ଜାଣିଥିଲି ଖାଲି ବଦନାମ୍ ଗଳିଟେ

ତଥାପି ଗଲି ।

ନାମ ବାହାରିବ ବଦନାମ ଗଳିରୁ

ଆଶା ରଖିଲି ।


ଜଳୁନି ଆଲୁଅ ବୁଲୁନି ପୁଲିସି ସେଣ୍ଟ୍ରି

ଦୁଆର ଆଗେ ।

ରଜନୀ ଗନ୍ଧା ର ଗନ୍‌ଧେ ବିଭୋର

ତରୁଣୀଟିଏ ।


ଆଖିରେ ଲାଖିଛି ଲାଜୁକି ରଙ୍ଗିଲା

ଚାହାଣୀଟିଏ ।

ଓଠ ଥରଥର ନିର୍ଜୀବ ନିଥର ଶୁଷ୍କ

ପରାଣଟିଏ ।


ଚିନ୍‌ହା ଲାଗିଲା ମୁହଁଟା ଦେଖିଲି

ନିଠେଇକିନା I

ସହପାଠିନୀ ସେ କଲେଜବେଳର

ନିତ୍ୟନୂତନା ।


ବୟସ ଯାଇନି ଦେହରୁ ସିନା ତା

ମନୁ ଯାଇଛି ।

କଥାକୁହା ଆଖି ଦୁଇଟିରେ ଖାଲି

ପୀଡା ଲୁଚିଛି ।


ଶୁଣିଥିଲି ଥରେ କେବେ ତା ଅନ୍ତର୍ଦ୍ଧାନ

ଜନମୁଖରେ ।

ବିଶ୍ୱାସ ହେଲାନି ତା ପଳେଇ ଯିବା

କାହା ସାଥିରେ ।


ଭାବୁଥିଲି ଘରଟିଏ କରି ପ୍ରେମିକର

ସାଥିରେ ଥିବ ।

ଭାବି ନ ଥିଲି ବଦନାମ ଗଳିରେ

ତା ଭେଟ ହେବ ।


ଦୁହେଁଥିଲୁ ଆମେ ଗୋଟିଏ ଜୀବନ

ପଢିଲା ବେଳେ ।

ଏକାଠି ବଂଚିବା ସ୍ଵପ୍ନ ଦେଖୁଥିଲୁ

ପ୍ରେମ ବିହ୍ଵଳେ ।


ଏତେ ଦିନ ପରେ ଦେଖିଦେଇ ମତେ

କାନ୍ଦି କହିଲା ।

ଆରେ ଆଶୁ ତୁମେ ଯେଉଁ ଦିନ ଛାଡି

ଦେଲ ଏକଲା ।


ଟିୟୁସନ ସାର୍ ପ୍ରେମ ନିବେଦିଲେ

ଦେଲି ଏତଲା । 

ଗୁଣ୍ଡା ଧରି ଘରୁ ଉଠାଇ ଆଣି ସେ

ଦୁଷ୍କର୍ମ କଲା ।


ବାପା ମାଆ ଘରେ ପୁରାଇ ଦେଲେନି

ଦୋଚାରୀ ବୋଲି।

କୁଆଡ଼େ ଯିବି ମୁଁ ଜୀବନ ହାରିବି 

ବୋଲି ଭାବିଲି ।


ରାତି କେନାଲକୁ ଡେଇଁ ପଡିଲି ମୁଁ

ସକାଳେ ଏଠି ।

ବଦନାମ ଗଳିରେ ଆଶ୍ରା ନେଇଛି

ପାରୁନି ଉଠି ।


ହାତ ତା ଧରିଲି ମୋ ମନ ଛୁଇଁଲା

ତାହାର ବ୍ୟଥା ।

ମନ କହୁଥିଲା ଗଳି ବଦନାମ

ନୁହେଁ ସର୍ବଥା ।


ଚଣ୍ଡୀ ମନ୍ଦିରରେ ସିନ୍ଦୂର ପିନ୍ଧାଇ

ଘରେ ରଖିଛି ।

ବଦନାମ ଗଳି ନାଆଁଟାକୁକେବେ

ନୁହେଁ ମୂରୁଛି ।


କାହାଲାଗି ସିଏ ବଦନାମ ଗଳି

ମୋ ପାଇଁ ନୁହେଁ ।

ଜୀବନସାଥିକୁ ଭେଟାଇ ଦେଇଛି

ତାଗୁଣ ଗାଏ ।


ନାମ ସିନା ଅଟେ ଦୁଇଟି ଅକ୍ଷର

ଏ ବଦନାମ ।

ଚାରିଅକ୍ଷରର 

ଭିତରୁ ବାହାରି

ଦେଖାଏ କାମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract