Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational

3  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational

ନିଜେ ମୁଁ ଅର୍ଜୁଛି ଦୁଃଖ

ନିଜେ ମୁଁ ଅର୍ଜୁଛି ଦୁଃଖ

1 min
146



ଯାହାର ଦୟାରେ ଏତେ ସୁଖ ପାଏ- ତା' କଥାକୁ ଭୁଲିଯାଏ,

ଯେଉଁନାମ ଶୁଣି ପାପ କ୍ଷୟହୁଏ- ସେ ନାମ ମନେ ନଥାଏ ।


ମୋ ଦେହର ପୀଡ଼ା ମନର ଦୁଃଖକୁ ହରଣ କରନ୍ତି ଯିଏ,

ପୀଡ଼ା ଛାଡ଼ିଗଲେ ଦୁଃଖ ଚାଲିଗଲେ ପଚାରେ ସେ ପୁଣି କିଏ ?


ବିପଦ ବେଳରେ ବିକଳେ ଡାକେ ମୁଁ ରକ୍ଷାକର ଜଗନ୍ନାଥ,

ସଂପଦ ଆସିଲେ ଗର୍ବରେ କହେ ମୁଁ ସବୁ କରିଛି ମୋ ହାତ ।


କଲମ ମିଳିଛି କାଗଜ ମିଳିଛି ମୋବାଇଲ କମ୍ପୁଟର,

ପାଠ ତ ପଢ଼ିଛି ଲେଖି ବି ଜାଣିଛି ଓଁ ଲେଖିବାକୁ ଡର ।


ତୁଣ୍ଡରେ ରହିଛି ମୁଣ୍ଡରେ ରହିଛି ଜିଭରେ ରହିଛି ଭାଷା,

ମିଛ କହିବାକୁ ସଦା ଆଗଭର ପୂରଣ ହୁଏନା ଆଶା ।


ଯାହାପାଇଁ ଆଜି ମଣିଷ ହେଇଛି ସୁଖରେ କାଟୁଛି ଦିନ,

କୃତଜ୍ଞତା ଛାଡ଼ ବାଃ ! କହିବାକୁ ହୁଏନାହିଁ କେବେ ମନ ।


ଅପେକ୍ଷା କରିଛି ଆସିଲେ ବିପଦ ଦୁଃଖ ଯନ୍ତ୍ରଣାର କାଳ,

ସେ ନାମକୁ ଘୋଷିହେବି କିଛିଦିନ ଥାଉ ବା ନଥାଉ ବେଳ ।


ମୋର ଦୋଷପାଇଁ ଦୋଷୀହେବେ ପ୍ରଭୁ ଅଭିଯୋଗ କରୁଥିବି,

ଈଷ୍ଟ ନାମନେଲେ ନଗଦ ମିଳେନା ବାକିରେ କାହିଁକି ନେବି ?



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics