Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta Sahu

Abstract

3  

Prasanta Sahu

Abstract

ମୁଁକାର ରୁ ଓଁକାର

ମୁଁକାର ରୁ ଓଁକାର

1 min
76


ହେ ସୁମନ ,କର ଧ୍ୟାନ ନିରାକାର 

ଅଖିଳ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ଯା'ର ଚରାଚର

        ପ୍ରଣମେ ସେ ବିଧାତାରେ ହେ


ହେ ପୁରୁଷାର୍ଥ ଆନନ୍ଦ କାରକ

ସର୍ବ ଗୁଣଗ୍ରାହୀ ଆତ୍ମା ନିୟାନ୍ତକ

         ବ୍ରହ୍ମଜ୍ୟୋତି ଅନ୍ଧକାରେ ହେ ।


ହେ ପରମଜ୍ଞାନୀ ମହାଗୁରୁ ଦେବ,

ଅନାଦି ଅଣାକାର ହେ ବଇଷ୍ନବ

          ନିତ୍ୟ ସତ୍ତା ଚିରନ୍ତନ ହେ


ନମାମି ନମାମି ହେ ପରମେଶ୍ବର

ହେ ସକଳ ନାଥ ଉଦ୍ଧାର କର

          ପତିତ ମୁଁ ବୁଦ୍ଧିହୀନ ହେ ।


ଅନାଦି ଅନନ୍ତ ପଥପ୍ରଦର୍ଶକ

ପତିତପାବନ ପ୍ରଭୂ ଜଗନ୍ନାଥ

        ଦାରୁବ୍ରହ୍ମ ଭାବଗ୍ରାହୀ ହେ 

          

ଆସ ଆସ ଦୀନନାଥ ଅବତରୀ

ଭକ୍ତ ପ୍ରାଣବନ୍ଧୁ ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ ମୁରାରୀ

       କରେ ଗୁହାରୀ ପ୍ରଭୂ ହେ ।


ସର୍ବ ଦେହ ଦେହୀ ପ୍ରଭୂ ଭାବଗ୍ରାହୀ

ଫୁଲର ମହକେ ଜଳ ସ୍ରୋତେ ତୁହି

         ମାତୃ କରୁଣା ହୋଇ ହେ 


ଅନ୍ନେ ଶୌର୍ଯ୍ୟ ଜ୍ଞାନେ ବେଦ ପରମାତ୍ମା

ଧମନୀର ଲହୁ ତୁମେ ହିଁ ଜୀବାତ୍ମା

      ମୁଁକାରରୁ ଓଁକାର ହୋଇ ହେ ।


ତୁମେ ପିତାମାତା ଜଗତ ବିଧାତା

ଅଦୃଶ୍ୟର ଦୃଶ୍ୟ ପରମ କରତା

        ଧରା ପୃଷ୍ଠେ ଆସି ହେ

ଅକିଞ୍ଚନେ ଦୟା ଆହେ ସର୍ବନାହା

ଶରଣ ଗଲି ଭବତାରଣ ସାହା -

        ହୁଅ ମୁଢ଼ , ପାପ ବିନାଶି ହେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract