Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Children

3  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Children

ମୁଁ ଶିଶୁଟିଏ କହୁଛି

ମୁଁ ଶିଶୁଟିଏ କହୁଛି

1 min
369



ଶିଶୁଟିଏ ମୁଁ ହସିବି ଖେଳିବି

   ପାରୁଛ ତ ମୋତେ କୋଳେଇ ନିଅ

ଜାଣେ ନାହିଁ ମୁଁ ପର ଆପଣାର

   ଭାବିନିଏ ନିଜ ପାଇଲେ ସ୍ନେହ ।


ଅବୋଧ ଅଜ୍ଞାନ ବାଳୁତ ମୁଁ ଶିଶୁ

   ମାଆର ପଣତ ଧରେ ଜାବୋଡି

ମେଣ୍ଟାଏ ନିଜର ସବୁ ଭୋକଶୋଷ

   ନିସ୍ରବେ ଅମୃତ ମୁଖେ ନିଗିଡି ।


ଯେହେତୁ ଜାଣେନି ଛନ୍ଦ ମାୟା ମୋହ

   ମାତିଥାଏ ନିତି ମୁଁ ହସଖେଳେ

ଦରୋଟି ମୋ କଥା ଲାଗେ ଗୁଲୁଗୁଲୁ

    ଚାଲେ ହଲି ଝୁଲି ମୁକୁତା ଝରେ ।


ଲାଗେ ମୋତେ ଭଲ ତୋଳିଦେଲେ ମାଆ

   ମିଞ୍ଜି ମିଞ୍ଜି ତାରା ଆକାଶ ଫୁଲ

ହାତ ଠାରି ଦେଲେ ଖସିପଡେ ଜହ୍ନ

   ଆଖିରେ ଭରଇ ରାତିଏ ନିଦ ।


ଶିଶୁଟିଏ ମୁଁ ଜାତି ଭବିଷ୍ୟତ

   ଜାଣିନାହିଁ ସୁଖ ମୋ ଅଧିକାର

ଅଲୋଡା ନୁହେଁ ମୁଁ ଅବହେଳା ପାତ୍ର

   ବର୍ବରତା ଅଟେ ହତ ଆଦର ।


ଲୋଡେ ଉପଯୁକ୍ତ ସୁରକ୍ଷା ଯତନ

   ଶିକ୍ଷା ଦୀକ୍ଷା ସେବା କର ଉନ୍ନତ

ଶିଶୁଟିଏ ମୁଁ କହୁଛି ହୃଦୟୁ

   ଚିହ୍ନ ଜୀବନକୁ ଯନ୍ତ୍ର ମଣିଷ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational