Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gupteshwar Nanda

Tragedy Inspirational

3  

Gupteshwar Nanda

Tragedy Inspirational

ମୁଁ ନାରୀଟିଏ କହୁଛି

ମୁଁ ନାରୀଟିଏ କହୁଛି

1 min
263


ମୁଁ ନାରୀଟିଏ କହୁଛି 

କେତେବେଳେ କନ୍ୟା, ଜାୟା, ଭଗିନୀ ତ ଆଉ 

      କେତେବେଳେ ଜନନୀ 

ଗୋଟେ ଜୀବନରେ ଏହିପରି ମୋର

      ଅନେକ ଚରିତ୍ରର କାହାଣୀ ।


ପ୍ରତ୍ୟେକ ଚରିତ୍ରକୁ ନିଖୁଣ ରୂପେ ସଂପାଦନ 

       କରିବାରେ ବଳାଇଥାଏ ମନ

କିନ୍ତୁ ପଦେ ପଦେ ଏ ପୁରୁଷ ପ୍ରାଧାନ୍ୟ ସମାଜରେ 

        କେହି ନ ଚିହ୍ନେ ମୋ ଗୁଣ । 


ମୁଁ ବି ମଣିଷଟିଏ, ଅନେକ ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷା ନେଇ 

        ଯାଏଁ ଶାଶୁଘରକୁ 

ଜୀବନର ଅଠର, କୋଡିଏ ବର୍ଷ ଅତିକ୍ରାନ୍ତ କରି 

      ଯାଏ ନୂଆଁ ଏକ ପରିବେଶକୁ ।


ସମସ୍ତଙ୍କୁ ନିଜର କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରି 

       ଲାଗିପଡେ ମୋର କାର୍ଯ୍ୟରେ 

କିନ୍ତୁ ନିଜେ ନାରୀ ହୋଇ ଶାଶୁ ନଣନ୍ଦ 

        ଶୁଣାନ୍ତି କଟୁ ମର୍ଜିରେ ।


ମୋର ସରଳ, ନିଷ୍କପଟ, ଭୋଳା ହୃଦୟର ସୁଯୋଗ 

        ଝାମ୍ପି ନିଅନ୍ତି ସେମାନେ 

ମୋ ସ୍ୱାମୀଙ୍କୁ ବି ଚାପ ପକାଇ ଟାଣନ୍ତି ନିଜ ପକ୍ଷକୁ 

         ବିଷ ଭରି ତାଙ୍କ ମନେ । 


ସମସ୍ତେ ମିଳିମିଶି ଯୌତୁକ ନିର୍ଯ୍ୟାତନା ଦେଇ ନ ପଛାନ୍ତି 

          ଜୀବନ ଜାଳିବାକୁ ମୋର 

ଅବା ତାଙ୍କ ଶାସ୍ତି ଆଉ ମିଥ୍ୟା ଅପବାଦ ନ ପାରି ସହି      

ନିଜେ ହାରିଯାଏ ଜୀବନ ସଂଗ୍ରାମର । 


    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy