Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Tragedy Inspirational Others

4  

Bharatabandhu Biswal

Tragedy Inspirational Others

ଶୀତସନ୍ଧ୍ୟାର ଅନୁଭୂତି

ଶୀତସନ୍ଧ୍ୟାର ଅନୁଭୂତି

1 min
322


ପଉଷର ଶୀତଦିନ ସନ୍ଧ୍ୟା ହେଲେ

ବାଘପରି ମାଡିଆସେ ଶୀତ

ଦେହ ହୁଏ କଞ୍ଚାପାଣି ଥୁରୁଥୁରୁ ହାତଗୋଡ

ଛୁଇଁ ଦେଲେ ହେମାଳ କାକର ।


ଉଷୁମ ପଶମ ବସ୍ତ୍ର ଖରାଖିଆ

କମ୍ବଳ ରେଜେଇ 

ଲୋକମାନେ ରଖିଥାନ୍ତି ଦେହମୁଣ୍ଡ

ଯତନରେ ଘୋଡାଇ ।


ଦେହକୁ ଆରାମ ଦିଏ ବାମ୍ଫୁଆଣୀ

ଚାହା ହେଉ କଫି

ଘରେ ବସି ବାବୁ ସବୁ ମିଟିମିଟି

ଦେଖୁ ଖୋଲି ଟିଭି ।


ବୁଲୁଛି ଯେ ପେଟ ପାଇଁ କେଉଁଠି ବା

ଅଛି ଭାଗ୍ୟେ ସୁଖ

ପଥର କରିବ ଦେହ ଶ୍ରମ ସିଏ

କରିବ ଅବଶ୍ୟ ।


ଗାଆଁ ବସ୍ତି ଠାରୁ ଦୂରେ କ୍ଷେତପାଖ

ରାସ୍ତାକଡ଼ ପୋଖରୀ ହୁଡାରେ

ପାଲଟାଣି ରହିଥାନ୍ତି ଶ୍ରମଜୀବୀ

କନ୍ଧକୋହ୍ଲ ଆଦିବାସୀ ଜନେ ।


ଚିକ୍କଣ ଫୁଙ୍ଗୁଳା ଦେହ ନାହିଁ ଶୀତ

ଗରମ ପୋଷାକ

ସନ୍ଧ୍ୟା ହେଲେ ନିଆଁଜାଳି ଚାଲୁହୁଏ

ତାଙ୍କ ଗପସପ ।


କଅଁଳ ଖରାକୁ ଉଣ୍ଡି ଗାଆଁ ଦାଣ୍ଡେ

ଡିଆଁ ମାରେ କଅଁଳା ବାଛୁରୀ

ପଖାଳ ତୋରାଣୀ ପିଇ କାମ ପାଇଁ ବାହାରନ୍ତି

ଶ୍ରମଜୀବୀ ଦାଆକୋଡି ଧରି ।


ଯେତେ ବସ୍ତ୍ର ପ୍ରାଣଭୟ କର୍ମଚୋରୀ

ସେତେ ବେଶୀ ଶୀତ

ବିଧାତାଙ୍କ ବିଧାନ ବିଚିତ୍ର,

ଅସହାୟ ନିରୀହଙ୍କୁ ମହାପ୍ରଭୁ ସାହା ଓ ଭରସା

ସରଳ ଜୀବନ ତାଙ୍କ ଦେହ ଲୈ।ହବଜ୍ର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy