Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Subhalaxmi Nayak

Classics

3  

Subhalaxmi Nayak

Classics

ମୁଁ ଗଙ୍ଗଶିଉଳି

ମୁଁ ଗଙ୍ଗଶିଉଳି

1 min
203


ନିଶାର ସଂଜ୍ଞା ଖୋଜୁଛି ଆଜି

ନିର୍ଜନ ଅମାବାସ୍ୟାର ତନ୍ଦ୍ରା କାଳେ

ଏକାକିନୀ ଶବ୍ଦର ବ୍ୟାଖ୍ୟା କରୁଛି

ଝଡ଼ ଉଠେ ଅନ୍ତର୍ମନର କୋଳାହଳେ।


ନିଶାର କବଳେ ମୁଁ ଆପ୍ରାଣ ବିଧୌତା

ଲୋଟି ପଡ଼େ ଉମା କିଞ୍ଚିତ୍ ଶକ୍ତ ହେଲେ

ଏ ଯେଉଁ ଅନୁଭବ ମୁଁ ସାଉଁଟି ଚାଲିଛି

ବଣମଲ୍ଲୀ ବୋଲାଏ ସକାଳ ହେଲେ।


କାହିଁ ମୁଁ ଅନୁତପ୍ତ?

ଏଇ ନିଶାରେ ଜନ୍ମ ବୋଲି!

ଦୁନିଆ ଭୁଲେ ନାହିଁ ଭୂମିରୁ ନିଏ ଉଠାଇ

ମହକରେ ମୋର କି ମାଦକତା ଖାଲି ।


ମୁଁ ଗଙ୍ଗଶିଉଳି ପରିଚୟ ନେଇ

ନିଶାର ରାଣୀ ନାମେ ଅନୁକମ୍ପା ପାଇ

କେଉଁ ଅପରାଧେ ମୋର ସୀମିତ ଆୟୁଷ

ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଯେ !

ପୂଜା ଫୁଲ ହୁଏ ବୃନ୍ତଚ୍ୟୁତ ହୋଇ ।


କବିର କବିତା ମହକି ଉଠନ୍ତା କି

ଠିକ୍ ମୋର ଦୁଃଖ ଦୁନିଆ ବୁଝନ୍ତା କି

ନିଶାର ସଂଜ୍ଞା ମୁଁ ଖୋଜି ନିଅନ୍ତି

ସୁବାସ ସହିତ ଆୟୁଷର ଯୁଗଳବନ୍ଦୀରେ

ଏଇ ଛୋଟ ଆଶା ପୂରି ଉଠନ୍ତା କି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics