Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratap Swain

Classics

4.5  

Pratap Swain

Classics

ସମ୍ପର୍କ (ଦ୍ୱିତୀୟ ଭାଗ)

ସମ୍ପର୍କ (ଦ୍ୱିତୀୟ ଭାଗ)

1 min
181



କେମିତି ଆରମ୍ଭ ହୁଏ

କେମିତି ଆଗକୁ ଯାଏ

କହିବାକୁ ଭାଷା ନାହିଁ ମୋର ।


ଜୀବନର ଚଲାପଥେ

ସିଏ ପୁଣି ଥାଏ ସାଥେ

ବାନ୍ଧି ଦିଏ ସଂପର୍କ ର ଡୋର ।


ଏକ ସୁନ୍ଦର ଶଦ୍ଦ ଟିଏ

ସୁଯୋଗ ସେ ଆଣିଦିଏ

ଜୀବନରେ ଭରିଦିଏ ଖୁସିର ଜୁଆର ।


ଦୁଇଟି ମନକୁ ସିଏ

ବାରମ୍ବାର କହୁଥାଏ

ମୋତେ ଗୋଟେ ସଂଜ୍ଞା ଦରକାର ।


ମନୁ ଅବସାଦ ଟଳେ

ହସଖୁସି କେତେ ଚାଲେ

ବୁଝିବାକୁ ସମୟ ର ହୁଏ ଦରକାର ।


ସେମିତି ବି କିଛିନୁହେଁ

ସଂପର୍କ ଟା ବାନ୍ଧିଦିଏ

ଭାଇ ଆଉ ଭଉଣୀ ର ସେନେହ ଡୋର ।


ଅପୂର୍ବ ବନ୍ଧନ ସେହି

ବାଧା କିଛି ମାନେ ନାହିଁ

ଭାରି କଷ୍ଟ ଲାଗେ ଜଣେ ହୋଇଲେ ଦୂର ।


ଅପା ବୋଲି ଡାକିଦେଲେ

ଦୁଃଖ ଚାଲି ଯାଏ ଦୂରେ

ବିପଦ ଟା ମାଡେନାହିଁ ପାଖ କାହାର ।


ସଂପର୍କ ର ସଜ୍ଞା ବଦଳିଛି

ସ୍ବାର୍ଥ ର ଲେଲିହାନ ଶିଖା

ସବୁ ପୋଡି ଜାଳିତ ଦେଇଛି ।


ପାଇବା ର ଅନ୍ବେଷଣେ ସଭିଏଁ ପାଗଳ

ଅର୍ଥ ସାଜିଛି ଆଜି ସବୁଠି ବାଧକ

ସଂପର୍କ ମୂଳରେ ଅର୍ଥ ଆଉ ସ୍ବାର୍ଥ

ମଣିଷ ଟା ହେଉଅଛି ଭାରିକଲବଲ ।


ଘରଠାରୁ ଦେଶ ଯାଏ

ହୁରି ଖାଲି ପଡିଥାଏ

ସଂପର୍କ ସୁଧାରିବା ରେ

ମଣିଷ ବିଫଳ ହୁଏ ।


ଭଗବାନ କୃପା କଲେ

ସଂପର୍କ ବଢିବ ଭଲେ

ଭାଙ୍ଗିବାକୁ ଶକ୍ତି ନାହିଁ ପୁଣି କାହାର।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics