Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Dash

Abstract Others

3  

Anita Dash

Abstract Others

ମୋଚି ଟିଏ ମୁଁ

ମୋଚି ଟିଏ ମୁଁ

1 min
370



ମଣିଷଟେ ଖୋଲା ଆକାଶ ତଳର

କାହାକୁ ନାହିଁ ମୋ ଡର,

ଠାକୁର ମୋ ଚଉ ବାହାକୁ ସାହାଲୋ

କିଲାଗି କାକୁ ଖାତର । [୧]


ବଇଶାଖ ଝାଂଜି ଟାଇଁ ଟାଇଁ ମାରି

ଦିହେ ଯାଏ ବୋଲି ଗଳି,

ସତୀ ଛକ ଝଙ୍କା ବରଗଛ ତଳେ

ଖୋଲିଛି ବେଉଷା ପେଡି। [୨]


ଚତୁରୁମାସିଆ ଦିନେ ଫିଇଦିନ

ବରଷେ ବରଷା ଝଡି,

କିଲେଟର ସାଇବ ଅଫିସି ପିଣ୍ଡାରେ

ବସେ ମୋ ପସରା ମେଲି। [୩]


କେତେ ବାବୁ ଆଉ ବାବୁଆଣିଙ୍କର

ଚପଲ ସଜିଲ କରି,

ପାଉଣାରେ ମୋର ପେଟ ପାଟଣାଟି

ସୁରୁଖୁରୁ ଯାଏ ଚଳି । [୪]


ନ ତୁଉଣ ଛଅ ଭଜା ଲୋଡେ ନାହିଁ

ଶାଗ ପଖାଳରେ ତୋଷ,

ଟେଏସନ ଛାତ ତଳେ ରାତି ପୋହେ

କି ଜାଡ କି ଖରା ମାସ। [୫]


ଜନ୍ମରୁ ଅନାଥ ମୋର ବୋଲି କେହି

ନାହିଁ ଜ୍ଞାତି ପରିବାର,

ଜରି ଗୋଟାଳିଟି ସାଥେ ସାଥି ସଦା ,

ସିଏ ମୋର ଆପଣାର । [୬]


ମୋଚି ଟିଏ ବୋଲି ଛୋଟ ନୋକ କହି

କରୁଛ କେ ହତାଦର,

ସମିତିଙ୍କଠି ପା ନାଲିଆ ରକତ

ଏକଇ ମାଉଁସ ହାଡ। [୭]


ଜାତି ଧରମ ଓ ଧନୀ ଗରିବରେ

ଭେଦ ଭାବ ଭଳି ଭଳି,

ଗୋଟିଏ ବଗିଚା ଜାତି ଜାତି ଫୁଲ

ଉପୁଜାଏ ଜଣେ ମାଳି । [୮]



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract