ହୋମ୍
କାହାଣୀ
କବିତା
କୋଟ୍
ଅଡ଼ିଓ
ପ୍ରତିଯୋଗିତା
ପୁରସ୍କାର
ଏକାଡେମୀ
କିଣନ୍ତୁ
About
ଅଳ୍ପ
ଅଧିକ
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
କବିତା
Library
Terms & Condition
ଗୋପନୀୟତା ନୀତି
ସାଇନ ଅପ୍ କରନ୍ତୁ
ଲଗ୍ ଇନ୍
ଫିଡ଼୍
ଲାଇବ୍ରେରୀ
ଲେଖନ୍ତୁ
ସୂଚନା
ପ୍ରୋଫାଇଲ୍
ଆକାଶ
ସଂସାର
ମଣିଷଟି ଖୋଲା
Oriya
ତଳର
Poems
Anita Dash
29 Followers
Abstract
Others
ମୋଚି ଟିଏ ମୁଁ
ଜନ୍ମରୁ ଅନାଥ ମୋର ବୋଲି କେହି ନାହିଁ ଜ୍ଞାତି ପରିବାର,
ଜନ୍ମରୁ ଅନାଥ ମୋର ବୋଲି କେହି ନାହିଁ ଜ୍ଞାତି ପରିବାର,
1 min ପଢ଼ନ୍ତୁ
Abstract
Others
00:00
00:00
Download StoryMirror App