Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Romance

3  

Sukadev Mahanta

Romance

ମୋ ମୌନତାରେ

ମୋ ମୌନତାରେ

1 min
202



ମଉନେ ବସି ମୁଁ     ଭାବୁଛି ତୁମକୁ

      ଝୁରୁଛି ତୁମକୁ ଏକା

ତୁମ ସ୍ମିତ ହାସ୍ୟ     ଚନ୍ଦ୍ର ବଦନଟା

    ଆଖି ଆଗେ ଦିଏ ଦେଖା||


ବାର ବାର ମୋର    ମନେ ଭ୍ରମ ଆସେ

      ଜାଳି ପୋଡି ଯାଏ ହିଆ

 ସତେକି ମୋ ଆଗେ    ଠିଆ ହୋଇଅଛ

      ହସକୁରୀ ପ୍ରାଣପ୍ରିୟା ||


ତୁମର ଗୋଲାପି   ଓଠର ଦେହରେ

     ତୁମ ସ୍ମିତହସରେଖା

ମୃଗ ନୟନରେ    ଚୋରା ଚାହାଣୀରେ

    ସ୍ବପ୍ନ ମାଦକତା ଲେଖା||


ମୋ ଚାରିପାଖରେ    ନିରବ ନିସ୍ତବ୍ଧ

     ଶୂନଶାନ ପରିବେଶ

ପବନେ ସତେକି    ଭାସିଆସୁଅଛି

     ତୁମ ମନଖୋଲା ହସ ||


ପବନ ବୀଣାରେ    ଝଙ୍କୃତ ହୁଅଇ

      ତୁମ ସୁମଧୁର ଗାନ

ରୁଣୁଝୁଣୁ ତୁମ    ପାଦର ନୂପୁର

     ବାଜେ ପାଦର କଙ୍କଣ ||


ଉଦାସୀ ତଟିନୀ    ବିଦଗ୍ଧ ପ୍ରାଣରେ

     ଗାଉଛି ବିରହ ଗାଥା

ବିଦଗ୍ଧ ସାଗର    ଉତ୍ତାଳ ତରଙ୍ଗେ

   ବେଳାଭୂମେ ପିଟେ ମଥା ||


ଚକ୍ରବାକ ମନ     ହେଉଛି ଦହନ

    ଅଭିଶପ୍ତ ତା ଜୀବନ

ଚକ୍ରବାକୀ ମନ    କିସ ହେଉଥିବ

     ବିଳପି ଉଠେ ତା ପ୍ରାଣ ||   


ସ୍ମୃତି ଆକାଶେ ମୋ     ମନ ଉଡିବୁଲେ

      ମେଘମାଳା ଦେହେ ଭାସି

ତୁମର ସ୍ମୃତିର      ଚପଳା ଚମକେ

     କ୍ଷଣକେ ଉଠେ ଝଲସି||


ମରାଳ ମରାଳି    ଆକାଶେ ଉଡନ୍ତି

   ଦେଖେ ମୁହିଁ ଏକା ବସି

ମୋର ମୌନତାରେ   ତୁମ ସ୍ମୃତିରାଜି

      ଧସି ହୋଇ ଆସେ ପଶି ||

      

ମନେ ମନେ ମୁହିଁ     କୁରୁଳି ଉଠଇ

    ଯେତେବେଳେ ଦିଅ ହସି

ସଯତ୍ନେ ଗଢିଛି   କେଉଁ କାରିଗର

      ତୁମ ରୂପ ତାରକସି ||


ସହସା ଆସିଲା  ଉତ୍ତାଳ ଜୂଆର

     କରିଦେଲା ମୋତେ ସିକ୍ତ

ମୌନତାରେ ମୋର    ପୂର୍ଣଛେଦ ଟାଣି

    କଲା ମୋତେ ପ୍ରକୃତିସ୍ଥ ||


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance