Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anita Dash

Abstract Tragedy Others

4.5  

Anita Dash

Abstract Tragedy Others

ମୋ ମାଆକୁ ଚିଠି

ମୋ ମାଆକୁ ଚିଠି

1 min
26



ଆକାଶି ଆକାଶି ଦେହରେ ତୋହର

କଳା କଳା ଛାପା ଚିହ୍ନ,

ମୟୁର କଣ୍ଠିଆ ବେକଟି, ସୁନ୍ଦର

ନାଲି ରଙ୍ଗ ପାଦ ପଦ୍ମ। [୧]

କୁନି ମୁହଁଟିକୁ ଟିକି ଧଳା ଥଣ୍ଟ

କେଡେ ସୁନ୍ଦର ମାନୁଛି,

ଫୁଲିଲା ଆଖିରେ କଳା ବଡ ଡୋଳା

ମନକୁ ମୋହି ନେଉଛି । [୨]

ଘୁମୁରି ପାରା ତୋ ସାଥି ହେବାପାଇଁ

ଲୁଚି ଘରୁ ଆସିଅଛି,

ହେଲେ ତୁ ମୋ ଆଡେ ହରଷେ ନ ଚାହିଁ

ମୁହଁ ବୁଲେଇଛୁ ବସି ? [୩]

ଗଲା ବରଷଠୁ ମୋ ମାଆ ଯାଇଛି

ଆକାଶର ତାରା ହୋଇ,

କାନ୍ଦି କାନ୍ଦି କେତେ ବିକଳ ମୁଁ , ହେଲେ

ସିଏ ଫେରି ଆସୁନାହିଁ । [୪]

ମୋ ମନ ନେବାକୁ ବାବା ମୋର ଗୋଟେ

ନୂଆ ମାଆ ଦେଲେ ଆଣି,

ହୁଉଟୁ ଝୁଉଟୁ ମାଡ ମାରି କହେ

"ବାବାଙ୍କୁ ତୁ କହିବୁନି" । [୫]

କହିଲୁରେ ମିତ! ନିଜ ମାଆ ପରି

ଦୁନିଆଁରେ କିଏ ହେବ,

ନିଜକୁ ପାଶୋରି ସନ୍ତାନ ପାଇଁକି

ହସି ହସି ଜୀଉଁଥିବ ? [୬]

ଆଈ କହୁଥିଲେ ତାଙ୍କ ପିଲାଦିନେ

ଡାକ ବାଲା ଥିଲେ ପାରା,

ବାରତାକୁ ନେଇ ବହୁ ଦୂରେ ଯାଇ

ପହଞ୍ଚାଉଥିଲେ ପରା । [୭]

ତୋ'ପାଇଁ ଆଣିଛି ଗହମର ଦାନା

ପେଟ ପୂରା ଖାଆ ବସି ,

ଖାଇସାରି ଦୂର ଆକାଶକୁ ଯାଇ

ମାଆକୁ ଦେବୁ ମୋ ଚିଠି । [୮]

"ମାଆଲୋ ମାଆ, ତୁ ମତେ ଏକା ଛାଡ଼ି

କେମିତି ପାରୁଛୁ ରହି,

ସାଥେ ନେଇ ଯାଆ ତୋ ପାଖେ ରହିବି

କୁନି ତାରା ଟିଏ ହୋଇ" । [୯]


Rate this content
Log in