Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

suvendu Meher

Abstract

4.2  

suvendu Meher

Abstract

ମୋ ଗାଁ

ମୋ ଗାଁ

1 min
388


ସହରଠୁ ଅଳ୍ପ ଦୂରେ ମୋର ଛୋଟ ଗାଁ

ସବୁବେଳେ ଭଲ ତାର ସୁମଧୁର ବାଆ

ତାର କଳନା ଯେ ନାହିଁ

ନିଜଠୁ ନିଜର ଲାଗେ ପରିବେଶ ଭୂଇଁ ।


ନାହିଁ ଏଠି ପ୍ରଦୂଷଣ ନାହିଁ କୋଠା ଘର

ନାହିଁ ଏଠି ଅହଂକାର ନାହିଁ ହତାଦର

ଏଠି ସଭିଏଁ ନିଜର

ଭାଇଚାରା ଭାବ ଆଉ ବେଭାର ମଧୁର ।


ମୋ ପୋଖରୀ ମୋ ଜଙ୍ଗଲ ଅଧିକ ସୁନ୍ଦର

ପାହାଡ଼ ପର୍ବତ ତାର ଦିଶେ ମନୋହର

ମୋହେ ସବୁରି ହୃଦୟ

ମୋ ଗାଁ ର ବିଲ ବଣ ଅତି ରମଣୀୟ ।


ପୁରୁବେ ରହିଛି ଦେବୀ ନାରାୟଣୀ ନାମେ

ଠାକୁରାଣୀ ଶୋଭାପାଏ ଗାଁ ର ପଶ୍ଚିମେ

ଦଧିବାମନ ମଧ୍ୟରେ

ଦକ୍ଷିଣେ ଅଛନ୍ତି ଦେବ ପ୍ରଭୁ ଜମେଶ୍ୱରେ ।


ମୋ ଗାଁ ରେ ହୁଏ କେତେ ଯାନି ଓ ଯାତରା

କୁଆଁରପୁର୍ଣିମା ଆଉ ସେ ରଥ ଯାତରା

ରାମଲୀଳା ପୁଣି

ଶିବରାତ୍ରି ଦୋଳ ଆଉ ଅନେକ ପର୍ବାଣୀ ।


ସବୁବେଳେ ହସଖୁସି ଲାଗି ଆନନ୍ଦ ରହିଛି

ଶସ୍ୟ ଶ୍ୟାମଳା ହୋଇ ମୋ ଗାଁ ଟି ହସୁଛି

ଗୋଧୂଳି ବେଳାରେ

ଗାଈଆଳ ପଛେ ପକ୍ଷୀ ବାହୁଡେ ନିଡ଼ ରେ ।


ମାନବିକତା ଓ ଭଲ ପାଇବାର ଭାବ

ସବୁରି ହୃଦୟେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ରଖିଛି ଦଇବ

ଧନ୍ୟ ଗାଁ ର ମହିମା

ଦୟାକର ଦୟାମୟ ହସୁ ମୋର ଗାଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract