Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

suvendu Meher

Inspirational

3  

suvendu Meher

Inspirational

ଝରା ଶେଫାଳିର ମହକ

ଝରା ଶେଫାଳିର ମହକ

1 min
159


କଢି ଧରିଲା ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ହେଲା

ଭୂରୁ ଭୂରୁ ବାସ୍ନାରେ ବାସ୍ନାୟିତ ହେଲା

ଅବର୍ଣ୍ଣନୀୟ ଲାଳିମାର ଆଭା

ତା ଭିତରୁ ବିଛୁରିତ ହେଲା ।


କୋମଳମତି ସେ ନବଯୌବନା

ପାହାଡ଼ି କନ୍ୟା ସେ ଛୁଟାଇ ବନ୍ୟା

ଡଙ୍ଗରି ଝରଣାର ସଙ୍ଗୀତ ମୂର୍ଚ୍ଛନା ।


ଅଫୁଟା ଫୁଟିଲା ବାସ ଚହଟିଲା

ପ୍ରତିଭା ବିକଶି 

ଯୌବନ ସୀମାର ଶିଖର ଛୁଇଁଲା 

ସୁନ୍ଦରତା ପଣେ ସଭିଙ୍କୁ ମୋହିଲା !!


ଜଗତର ତାରାଟିଏ

ଅନୁଭବର ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତ ସିଏ 

ପଥରର ଅନୁକମ୍ପନ

ପ୍ରତିଭାର ଉଦ୍ଗିରଣ

ଯୌବନର କାମିନୀ କାଞ୍ଚନ !


ଆଧୁନିକତାର

ସମତାଳରେ ସେ 

ସାମିଲ ହେବ ବା କେମିତି ?


ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ସଭ୍ୟତାର ସ୍ୱାଦ 

ଚାଖିପାରିନି ସିନା 

ସଂସ୍କୃତି ଓ ସଭ୍ୟତାର 

ସୁଦୀର୍ଘ ପାଚେରୀ ଭିତରେ

ନିଜକୁ ସେ ଆବଦ୍ଧ ରଖିଛି 


ସୂର୍ଯ୍ୟାସ୍ତକୁ ପାଟ କରି

ଦେହରେ ପିନ୍ଧିଛି 

କେଶରେ ଯତନ କରି

ତାରାଙ୍କୁ ଖୋସିଛି !!


ପ୍ରତିଭାର ତାଜମହଲରେ

ନିନାଦିତ ପ୍ରତିଟି ପାଖୁଡ଼ାରୁ

କେମିତି ଛୁଟୁଛି ତା ଜୀବନଗ୍ରନ୍ଥର

ଅପୂର୍ବ ଝଟକ ।


ଅସଭ୍ୟତାର ସେ ଅନ୍ଧପୁଟୁଳି ଭିତରୁ 

ବାହାରି ଆସ ଦେଖିବ 

ତା କରୁଣ କାହାଣୀର ଝଲକ ।

ଅନୁଭବ କର ଥରେ

ଜାଣିପାରିବ

ସେ ଝରା ଶେଫାଳିର ମହକ ।।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational