Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

suvendu Meher

Romance

4  

suvendu Meher

Romance

ଋତୁରାଜ ବିଦଗ୍ଧ ବସନ୍ତ

ଋତୁରାଜ ବିଦଗ୍ଧ ବସନ୍ତ

1 min
210



ଋତୁଚକ୍ରର ଆବର୍ତ୍ତନେ 

ମହୁଲି ମଳୟ ହୋଇଛି ଜୀବନ୍ତ ।

ଉତ୍ଫୁଲ୍ଲିତ ଶୀତ ର ଶୀର୍ଣ୍ଣତାକୁ ଡେଇଁ

ଧରା ପୃଷ୍ଠେ ଆସିଛି ବସନ୍ତ ......!!


ଜୀର୍ଣ୍ଣତା, ନିରସତା, ରୁକ୍ଷତାକୁ ତେଜି

ପୁଲକିତ ବସୁନ୍ଧରା

ପଲ୍ଲବିତ ତରୁଲତା

ଆମ୍ବ ବଉଳର ଆବେଗରେ ସମ୍ମୋହିତ ।

କଅଁଳ ଛନ ଛନ କୁଆଁରୀ ପତ୍ରଙ୍କ ଗହଳେ

ଅଳସ ଭାଙ୍ଗେ ପହିଲି ବସନ୍ତ ।।


ପ୍ରକୃତି ରାଣୀର ଆଜି

ଋତୁରାଜଙ୍କ ଆବାହନୀ ମନ୍ତ୍ର ।

କୋମଳ ବସନ୍ତର କମନୀୟ କାନ୍ତିରେ

ବିମୁଗ୍ଧ ପ୍ରାୟ ହଳଦୀ ବସନ୍ତ ।।


ସତେ,

ଯମୁନା କୁଳର କୁହୁକ ବଂଶୀ

ଗୋପ ଗୋପାଙ୍ଗନାଙ୍କ ବିରହ

ବସନ୍ତ ବିଜୟ ଗାଥା ।

ପଳାଶ, ସିମୁଳିର ରକ୍ତିମ ଆଭାରେ 

ପ୍ରକୃତି କୋଳରେ ପ୍ରଣୟ ବାର୍ତ୍ତା ।।

ଶିବରାତ୍ରୀ, ରାମଜନ୍ମ,ରାଧାକୃଷ୍ଣଙ୍କ ମିଳନ ରାସ ।

ଚୈତ୍ର ର ଚଇତାଳିରେ ମା ଆସିବେ ବୋଲି

ଧରଣୀ ରାଣୀର ଏ ଯୌବନ ବେଶ ।।


କୁଙ୍କୁମ, କଜ୍ବଳ, ଅଳତାର ଧାରେ

ରଙ୍ଗ ରୋଷଣୀର ମୂର୍ଚ୍ଛନା ସୁରେ

ପ୍ରେୟସୀ ପାଲିଙ୍କିରେ ଶତ-ସୁମନର ସମ୍ଭାରେ ।

ପ୍ରେମ ପ୍ରଣୟରେ ଉନ୍ମତ୍ତ 

ସ୍ନିଗ୍ଧତା ସବୁଜିମାରେ ବିଚିତ୍ରବର୍ଣ୍ଣା ବସନ୍ତ

ଅବିରର ସାତ ରଙ୍ଗେ ଆମନ୍ତ୍ରଣ କରେ ।।


ବିଦଗ୍ଧ ବସନ୍ତ......!

ରସିକ ମନକୁ ବିମୋହିତ କରେ 

ରଜନୀ ରାଣୀ ର ସଂଭୋଗ ଆଶେ ।

ଅପୂର୍ବ ମଞ୍ଜୁଳ କାନ୍ତି

ମଧୁ ଗୁଞ୍ଜରଣେ କାକଳି ଭାଷେ ।।

ଦଲକାଏ ପବନରେ ଦୋହଲି ଯାଉଛି

ଋତୁରାଜ ବସନ୍ତ l

ଦେଖ,

ଆମ୍ବ ବଉଳ ର ସନ୍ଧିରୁ କୋଇଲି ଗାଉଛି 

ପ୍ରୀତି ପ୍ରଣୟର ମଧୁର ସଙ୍ଗୀତ

ଯାହା ପ୍ରକୃତିକୁ କରେ ବିମୋହିତ

ସିଏ ତ ଋତୁରାଜ ବିଦଗ୍ଧ ବସନ୍ତ ।





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance