ଧର୍ମେ ଅନୁରକ୍ତି ଦୟା ଦାନ ଭକ୍ତି କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଆମ ପରମ ପରମ ସାକ୍ଷାତ ହୁଏ ତ ପ୍ରତୀତ ... ଧର୍ମେ ଅନୁରକ୍ତି ଦୟା ଦାନ ଭକ୍ତି କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଆମ ପରମ ପରମ ସାକ୍ଷାତ ...
ସୁଖ ଦୁଃଖ ଅଟେ ବସ୍ତୁ ଆପେକ୍ଷିକ ସଂପଦରେ ମପା ହୁଅଇ ସମ୍ପର୍କ ରୀତି ନୀତି ସବୁ ସମୟ ସମ୍ମତ ବଦଳୁଥାଏ ପାର୍ବଣର ରୂପ।। ସୁଖ ଦୁଃଖ ଅଟେ ବସ୍ତୁ ଆପେକ୍ଷିକ ସଂପଦରେ ମପା ହୁଅଇ ସମ୍ପର୍କ ରୀତି ନୀତି ସବୁ ସମୟ ସମ୍ମତ ବ...
ସ୍ମୃତି ତୁ ଥରଟେ ବଦଳି ପାରିବୁ? ମନ୍ତୁରା ବାଡିର ସ୍ପର୍ଶରେ, ଯାହାର ମନ୍ତ୍ରରେ ମତିକୁ ମାତାଲ୍ କରିଦେଇଛୁ ପୂର୍ବାବତ... ସ୍ମୃତି ତୁ ଥରଟେ ବଦଳି ପାରିବୁ? ମନ୍ତୁରା ବାଡିର ସ୍ପର୍ଶରେ, ଯାହାର ମନ୍ତ୍ରରେ ମତିକୁ ମାତାଲ...
ମୁଁ ତ ପଥର ଟେ.... ତୁମେ ଯାହା କୁହ ମୁଁ ତାହା କରୁଛି... ସହିଯାଉଛି ବହିଯାଉଛି ନଇଁଯାଉଛି ମୁଁ ତ ପଥର ଟେ.... ତୁମେ ଯାହା କୁହ ମୁଁ ତାହା କରୁଛି... ସହିଯାଉଛି ବହିଯାଉଛି ନଇଁଯାଉଛି
• ଏହି ଶୀତକାଳ କରଇ କାତର • ଦୁଃଖୀ ଜନ ଦୁଃଖେ ଅଧୀର • ଏହି ଶୀତକାଳ କରଇ କାତର • ଦୁଃଖୀ ଜନ ଦୁଃଖେ ଅଧୀର
କ୍ଷେପଣାସ୍ତ୍ର ପରୀକ୍ଷା କରି ଅଙ୍ଗାରକାମଳର ମାତ୍ର ବଢ଼ାଇ ଓଜନ ସ୍ତରକୁ ଦୁର୍ବଳ କରିବାରେ ଲାଗିଛନ୍ତି, ସମ୍ମାନ ପାଇଁ... କ୍ଷେପଣାସ୍ତ୍ର ପରୀକ୍ଷା କରି ଅଙ୍ଗାରକାମଳର ମାତ୍ର ବଢ଼ାଇ ଓଜନ ସ୍ତରକୁ ଦୁର୍ବଳ କରିବାରେ ଲାଗ...