Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

suvendu Meher

Romance

4  

suvendu Meher

Romance

ଶ୍ରାବଣୀ

ଶ୍ରାବଣୀ

1 min
323


ମୁକ୍ତ ଆକାଶର କାଉଁରୀ କନ୍ୟା ଗୋ

ଅପରୂପ ତୁମ ପୀୟୂଷର ଧାରା 

ଅମୃତ ର ସଂଜିବନୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ଆଦ୍ୟ ବରଷାର କୁଆଁରୀ କନ୍ୟା ଗୋ

ମେଦୁର ଆକାଶେ ମହନୀୟ ତୁମେ

ନିଦାଘ ତାପ ନାଶିନୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


କଳା ବଉଦରେ କୁଆଁରୀ ଛନ୍ଦେ 

କାଗଜ ଡଙ୍ଗାରେ ମହ୍ଲାର ତୁମେ

ଶ୍ରାବଣ ର ପାଟରାଣୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ମ୍ଳାନ ମୌସୁମୀ ର ମହନୀୟତା ଗୋ

ସାଧବ ବୋହୂର କୁଆଁରୀ ମଥାରେ

ସତେ କି ନାଲି ଓଢଣୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ନିଃଶବ୍ଦ ରାତିର ଶବ୍ଦର ଝଙ୍କାରେ 

ରୂପ ସୁଷମା ର ଲାବଣ୍ୟବତୀ ଗୋ

ଆସ ଜଗତ କଲ୍ୟାଣୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ତୁମ ଆଗମନେ ତୃପ୍ତ ଲଭୁ ଧରା

ଶିହରଣ ଖେଳୁ ବିଶ୍ୱ ବୁକୁରେ ଗୋ

ରୌଦ୍ର ହୁଏ ଅସହଣୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ଶୁଖିଲା ନଈ ରେ ଯଉବନ ଆଜି 

ପୂର୍ଣ୍ଣଗର୍ଭା ହେଉ ସବୁଜ କ୍ଷେତ ଗୋ

ନଈ ନାଳ ନିର୍ଝରିଣୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ମେଘ ମହ୍ଲାର ରେ ଛମ ଛମ ହୋଇ

ଭିଜା ମାଟି ଗନ୍ଧେ ମୟୂର ନାଚେ ଗୋ

ବଜାଇ ମେଘ ରୋଷଣୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରେମର ପୁଣ୍ୟ ମହନୀୟା

ଶୂନ୍ୟ ଆକାଶର ବକ୍ଷ ଚିରି ତୁମେ

ଢାଳିଦିଅ ସ୍ରୋତଶ୍ୱିନୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ତୋ ପାଇଁ ଲେଖିଛି ପ୍ରୀତି ର କବିତା

ଆସ ପ୍ରିୟତମା ନ ରଖି ଦୂରତା

ତୁମେ ପ୍ରେମ ପ୍ରଣୟିନୀ ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଉଛୁଳା ନଈର ପାଣି ।


ଗାଁ ବିଲ ବଣେ କାଦୁଅ ରାସ୍ତାରେ

ଅଧାଲେଖା ମୋ କବିତାରେ ତୁମେ

ସବୁଜିମା ଦିଅ ବୁଣି ।

ଶ୍ରାବଣୀ

ତୁମେ ଯୌବନ ନଈ ଉଜାଣି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance