Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Tragedy

3  

Sukadev Mahanta

Tragedy

ମନେ ପଡେ ସେଇଦିନ

ମନେ ପଡେ ସେଇଦିନ

1 min
160


ମନେପଡେ  ସେଇ ଦିନ

 ମନରେ ଅଛି ସାଇତା

ଦିନଥିଲା  ଏଇ ଆଖି

 ପକାଉ ନ ଥିଲା ପତା

ମୋ ପାଇଁ   କହୁଥିଲା

  ଇସାରାରେ କେତେ କଥା |


ଦିନଥିଲା  ଏଇ ଓଠୁ

 ଝରିପଡୁଥିଲା ମୁକ୍ତା

ଛନ ଛନ  ଓଠ ତଳେ

  ଲୁଚିଥିଲା ମଧୁ ଗାଥା

ଆଜି ତାର  ନିରବତା

  ଦିଅଇ ବିଷମ ବ୍ୟଥା |


ମନେ ପଡେ  ସେ ଦିନର

  ତା ସାଥେ ପ୍ରଥମ ଦେଖା

ଛନ ଛନ   ମନ ତାର

  ଆଖିରେ କବିତା ଲେଖା

ଚୋରା ଚୋରା  ତା ଚାହାଣି 

  ତା ମୁଖର ମିଠା କଥା |


ତାର ଚୋରା  ଚାହାଣିରେ

  ମିଠା ମିଠା ବଚନରେ

ନୀଳ ନୀଳ  ଗଗନରେ

  ମନ ଉଡିଯାଏ ଧିରେ

ମିଠା ମିଠା  ସପନରେ

 ତା ପ୍ରେମର ରାଇଜରେ |


ମନ ଚୋରୀ  କରିନେଇ

ଜଗାଇଲା କେତେ ଆଶା

ନାନା ରୂପେ  ନାନା ରଙ୍ଗେ

  ଶିଖାଇଲା ପ୍ରେମ ଭାଷା

ମନରେ ବିଶ୍ୱାସ ଭରି

 ପିଆଇଲା ପ୍ରେମ ନିଶା |


ବିଶ୍ୱାସେ ହାତ ବଢାଇ

 ଦେଖାଇଲା କେତେ ଆଶା

ଚୋରି କରି ନେଇ ମନ

ଶେଷରେ ଦେଲା ନିରାଶା

ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ସିଦ୍ଧି ପାଇଁ

ତୁଟାଇ ସବୁ ଭରସା 

ଜଗାଇ ମନେ ଭରସା

ପିଆଇଲା ପ୍ରେମ ନିଶା ||


ପାଗଳ ଭ୍ରମର ସାଜି

ଫୁଲରୁ ଫୁଲର ଆଶା

ମଧୁ ସରିଗଲା ପରେ

ସରିଲା ତାର ପ୍ରତ୍ୟାଶା

ତା ପ୍ରେମରେ ବାନ୍ଧି ଦେଇ

କଲା ମୋତେ ଲୋକହସା 

ସପନ ଦେଖାଇ ମୋତେ

ତୁଟାଇ ଦେଲା ଭରସା ||


ସପନ ମୋ ମିଛ ହେଲା

ରହିଗଲା ତାହା ଅଧା

ମୋ ଭଲ ପାଇବା କାଳେ

ହୋଇଛି ତା'ପାଇଁ ବାଧା

ତା'ର ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ ଆଜି

ପଡି ଯାଇଛି ମୁଁ ବନ୍ଧା ||


ଏତେ ବଡ ଦୁନିଆଁରେ

ଏକା ଏକା ଚାଲିବାରେ

କେତେ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ଅଛି

ଅନୁଭବି ବୁଝିପାରେ

ସ୍ୱାର୍ଥପର ଦୁନିଆଁରେ

ଛଳନାର ତାଡନାରେ

ମରି ମରି ବଞ୍ଚିବାରେ

ମରିଚିକା ପଛେ ଧାଇଁ

ବିଷ ମିଶା ବିଶ୍ୱାସରେ ||


    



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy