Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract

4  

Sarojini Mishra

Abstract

ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋର

ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋର

1 min
335



ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ସପନେ ଭିଜୁ ଏ ଆଖି

ଏଇ ହାତ ସଦା ଅନ୍ୟ ହାତ ଧରି

ସହଯୋଗ ଥାଉ ବାଣ୍ଟି ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋର

ଶିଶୁ ମେଳେ ହସୁ ଥାଏ

ମିଠା କଥାରେ ଓ ଅଛିଣ୍ଡା ପ୍ରଶ୍ନର

ଉତ୍ତର ମୁଁ ଦେଉ ଥାଏ ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ଏମିତି ବଗିଚା ରଚେ

ହସୁ ଥାଉ ସେଇ ବଗିଚା ମୋହର

ଶିଶୁଙ୍କର ମିଠା ହସେ ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ସପନେ ତୁମକୁ ପାଏ

କୋଳରେ ଶୁଆଇ ନାନାବାୟା ଗୀତେ

ତୁମକୁ ଶୁଆଉ ଥାଏ ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ସ୍ବପ୍ନେ ଶୁଣେ ବଂଶୀ ସ୍ଵନ

ସେଇ ସ୍ଵନେ ହଜି ଅନୁଭବେ ମଜ୍ଜି

ହୋଇଯାଏ ମୁହିଁ ଧନ୍ୟ ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ଶୁଣେ ତୁମ ପାଦ ଶବ୍ଦ

ନିଦରୁ ଉଠି ମୁଁ କବାଟ ଖୋଲନ୍ତି

ପାଇବାକୁ ତୁମ ଭେଟ ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ଆଶା ଆଲୋକ ବାଣ୍ଟନ୍ତି

ଅସହାୟ ପ୍ରାଣେ ଭରସା ଦେଇ ମୁଁ

ହୃଦୟେ ଘର କରନ୍ତି ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ପ୍ରେମମୟୀ ହୋଇ ଥାନ୍ତି

ପ୍ରେମ ବାଣ୍ଟି ବାଣ୍ଟି ପ୍ରତିଟି ଓଠରେ

ହସ ମୁଁ ଫୁଟାଉ ଥାନ୍ତି ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ଏମିତି ସପନ ଦିଅ

ଯେଉଁ ସପନର ଛାପ ମୋ ଅନ୍ତରେ

 ଉଦ୍‌ବେଳନ ଭରୁ ଥିବ । 


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ଏମିତି ସହରେ ନିଅ

ଯେଉଁ ସହରରେ ସ୍ନେହ ମମତାର

ଝରଣା ଯେ ଝରୁ ଥିବ ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ଏମିତି ପୃଥିବୀ ଦିଅ

ଯେଉଁ ପୃଥବୀରେ ମାନବିକତାର

ମନ୍ତ୍ର ଶୁଣା ଯାଉଥିବ ।


ମିଛ ହେଉ ପଛେ ସପନ ମୋହର

ଧରାରେ ସରଗ ହେଉ

ଏ ମାଟିରେ ଦେଖେ ବଇକୁଣ୍ଠ ପୁଣି

ଏ ଆଖି ପବିତ୍ର ହେଉ ।


ମିଛ ସତ କଥା ଭାବୁନି ପ୍ରଭୁ ମୁଁ

ମୋ ସ୍ଵପ୍ନ ସମର୍ପି ଦେଲି

ମିଛ କରିବ କି ସତ କରିବ ହେ

 ଜାଣ ହେ ମୁରଲୀଧାରୀ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract