Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance Fantasy Inspirational

4  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance Fantasy Inspirational

ମଧୁଶାଳା

ମଧୁଶାଳା

1 min
307



ସେ ଦୁଇ ନୟନରେ 

ମୋ'ରି ସପନ

ମୁଁ ଦେଖୁଛି ରାତିସାରା,


ସେ କଳା କୁନ୍ତଳରେ 

ମୋ'ରି କବିତା

ଶୀର୍ଷକ   ନୟନତାରା ।


ସେ ନାଲି ଓଢଣୀ 

ତଳ ଜବାଫୁଲ

ବାସ୍ନା ତା ଅମୁଲ ମୁଲ,


ସେ ଦୁଇ ଓ଼ଠୁ 

ସୁଧା ଝରୁଅଛି

ମୁଁ ଚାତକ ତୃଷା ଅଧୀର ।


ସେ କରପଲ୍ଲବରେ 

ଝୋଟିଚିତା 

ତମେ ଆଙ୍କିଅଛ ପ୍ରେମ ରାଗେ,


ସେ ଦୁଇ ଭ୍ରୂଲତା 

କନ୍ଦର୍ପ ଧନୁ

କଟାକ୍ଷ ନାରାଚ ହୃଦୟ ବିନ୍ଧେ ।


ସେ ଦୁଇ ନୟନେ 

ମୋ'ରି ସପନ

ସରିବନି, ଆଗୋ ମୋ ନୟନ ତାରା,


ସେ ଦୁଇ ଓଠୁ  

ମଧୁର ଝରଣ

ସରିବନି, ଅସରା ସେ ମଧୁଶାଳା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance