Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ମଧୁର

ମଧୁର

1 min
196



ସବୁଠାରୁ ଭଲ ଲାଗେ

       ମୋତେ ମୋର ଗାଆଁ 

ସବୁଠୁ ମଧୁର ଲାଗେ 

        ମୋତେ ତାର ନାଆଁ ।

ଚାଲି ମୁଁ ଶିଖିଛି ତାର

      ଦେହେ ପାଦ ଦେଇ 

ବଞ୍ଚିଛି ମୁଁ ଦୁନିଆରେ 

      ତାର ଖାଦ୍ୟ ଖାଇ ।

ତା ପାଣି ପବନେ ଏଇ

ଶରୀର ମୋ ଗଢା ହେଇ 

 ନିଃଶ୍ବାସ ପ୍ରଶ୍ବାସ ଚାଲେ

       ଦେଖୁଛି ଦୁନିଆ ।

ସବୁଠୁ ମଧୁର ଲାଗେ 

       ମୋତେ ତାର ନାଆଁ ।


ଚାରି ପାରୁଶରେ କ୍ଷେତ 

       ତାର ହସୁଥାଏ 

ସୁନାର ଫସଲ ତାର 

       ଦେହେ ଭରି ଯାଏ ।

ସମୀରର ତାଳେ ତାଳେ 

       ନାଚି ହସୁ ଥାଏ 

ପୋଖରୀରେ କଇଁ ଫୁଟି

      ମନ ମୋହୁ ଥାଏ ।

ଭରି ଥାଏ କେତେ ସ୍ମୃତି 

ସେ ସ୍ମୃତି ହୁଏନା ଇତି

ଗାଆଁର ମଶାଣୀ ହାତ 

       ଠାରି ଡାକେ ଆ ।

ସବୁଠୁ ମଧୁର ଲାଗେ

     ମୋତେ ତାର ନାଆଁ ।


ବିପଦେ ଡାକନ୍ତି ମାଆ

     କର ଗୋ ଉଦ୍ଧାର 

ମାଆ ଡାକ ସବୁଠାରୁ 

     ଲାଗେ କି ମଧୁର ।

ସେ ଡାକରେ ଭରି ଥାଏ 

    କେତେ ସ୍ନେହ ମମତା

ତା କଥାରୁ ଝରୁଥାଏ 

     ମିଠା ସ୍ମୃତି କବିତା ।

ଯାହାର ତ ମାଆ ନାହିଁ

ତା ଦୁଃଖ ନା ହୁଏ କହି

ତା ଜୀବନ ସାଥି ହେଇ

     ଥାଏ ଜଗା କାଳିଆ ।

ସବୁଠୁ ମଧୁର ଲାଗେ 

     ମୋତେ ତାର ନାଆଁ ।


ମଧୁର ଲାଗଇ ମୋତେ

     ତା ବଇଁଶୀ ସୁର

ଖେଳି ଯାଏ ଶିହରଣ 

     ହୃଦୟେ ମୋହର ।

ତା ମଧୁର କଥାରେ ଯେ

     ଗୋପୀ ଆନମନା

କାଖରେ କଳସୀ ଧରି

    ଚାଲନ୍ତି ଯମୁନା ।

ଭୁଲନ୍ତି ଯଶୋଦା ଦୁଃଖ 

ଦେଖି କଳା କାହ୍ନୁ ମୁଖ

ମଧୁରତା ଭରି ଦିଏ

     ତାର ମିଠା ଛୁଆଁ ।

ସବୁଠୁ ମଧୁର ଲାଗେ 

     ମୋତେ ତାର ନାଆଁ  

      

ଗୁରୁ ଶିଷ୍ୟଙ୍କ ସମ୍ପର୍କ 

     ଅଟଇ ମଧୁର

ମଧୁରତା ଭରା ଥାଏ 

    ବନ୍ଧୁତ୍ବ ବେଭାର ।

ମଧୁର ବଚନ ସଦା 

     ଯିଏ କହୁଥାଏ

ଶତ୍ରୁ ହୋଇଲେ ବି ତାର

    ମିତ୍ର ହେଇଯାଏ ।

ଏଇ ଜିହ୍ବେ ବିଷ ଥାଏ

ଅମୃତ ବି ଝରୁ ଥାଏ

ତା ପାଇଁ ବନ୍ଧୁତ୍ବ ଡୋରେ

   ବନ୍ଧା ଏ ଦୁନିଆ ।

ସବୁଠୁ ମଧୁର ଲାଗେ

     ମୋତେ ତାର ନାଆଁ ।


ଭକତ ଓ ଭଗବାନ 

     ସମ୍ପର୍କ ମଧୁର

ଭକତ ଉଦ୍ଧାରେ ଶଙ୍ଖ 

     ଚକ୍ର ଧରେ କର ।

ମଧୁର ତ ଲାଗେ ଆଖୁ

     ଗୁଡ ଚିନି ମହୁ

ଆରିସା କାକରା ପିଠା

    ମିଶ୍ରି ମିଠା ବହୁ ।

କଥାରେ ମଧୁର ଯାର

ହୃଦୟେ କରେ ବିହାର

ତା ପାଖରେ ବନ୍ଧା ଥାଏ 

    ଏ ସାରା ଦୁନିଆ ।

ସବୁଠୁ ମଧୁର ଲାଗେ 

     ମୋତେ ତାର ନାଆଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract