ମୃଦୁ ସମୀର ବହଇ ମନ୍ଦେ ବରଷେ ମେଘ ଚପଳ ଛନ୍ଦେ..... ମୃଦୁ ସମୀର ବହଇ ମନ୍ଦେ ବରଷେ ମେଘ ଚପଳ ଛନ୍ଦେ.....
ମୋ ଗାଆଁ ମୋ ଗାଆଁ
ଗାଆଁ ଟି ମୋର ଛୋଟ ଗାଆଁ ଟି ମୋର ଛୋଟ
ମୋର୍ ଗାଁ ମୋର୍ ଗାଁ
ଶୋଭା ପାଏ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଦେବତା ପ୍ରାଙ୍ଗଣ, ଅନ୍ତର୍ଗତେ ଭରିଦିଏ ଅପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ଜ୍ଞାନ, ଶିଶୁପତ୍ରିକ ଶୋଭା ପାଏ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଦେବତା ପ୍ରାଙ୍ଗଣ, ଅନ୍ତର୍ଗତେ ଭରିଦିଏ ଅପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ଜ୍ଞାନ, ...