Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sasmita tripathy

Abstract Romance Fantasy

4.5  

sasmita tripathy

Abstract Romance Fantasy

ମୌସୁମୀ ଫେରାର

ମୌସୁମୀ ଫେରାର

1 min
338



ଆସିଥିଲ ଦିନେ ସାଜି ମଉସୁମୀ 

ମୋ ମନ ର ଆକାଶରେ

ଛୁଇଁ ଗଲ ତୁମେ ଗିରି ବନ ଲତା 

ମୋ ହୃଦୟ କନ୍ଦରରେ ।


ତୁମ ସ୍ପର୍ଶ ପାଇ ସାଜିଲି ମୟୂରୀ

ପ୍ରେମ ତୁମ କଳା ମେଘ

ସୁଧା ବରସିଲା ଅସରା ଅସରା

ଭିଜିଲି ହୋଇ ଆବେଗ ।


ନିଦାଘ ଉତ୍ତାପେ ଜଳୁଥିଲା ଯେବେ 

ଯଉବନି ଉପବନ

ଶାଖା ହୀନ ବୃକ୍ଷ ହେଲା ପଲ୍ଲବିତ

କିଶଳୟ ଗୁଲଶନ ।


ସମ୍ଭାବନା ହୀନ ଅନ୍ଧାର କୋଉଠୁ

ଆସିଲା କେଜାଣି ମାଡି

ଵିନିର୍ମିତ ନୀଡ଼ ପ୍ରେମ ପକ୍ଷୀ ଙ୍କର

ନିମିଷେ ଦେଲା ଉଜାଡ଼ି ।


ଝଡ଼ ଚାଲି ଗଲା ନିଜ ପଥ ଖୋଜି

ଆକାଶ ହେଲା ନିର୍ମଳ

ପ୍ରତିକୂଳତା କୁ ଆପଣେଇବାକୁ 

ନଥିଲା ମୋ ମନେ ବଳ ।


ସେବେଠୁ ଫେରାର ଅଛି ମଉସୁମୀ 

ନାହିଁ ତାର ଚିହ୍ନ ବର୍ଣ୍ଣ

ସ୍ୱନ ତାର ଟିକେ ଶ୍ରବଣ ପାଇଁ କି

ଦେଇଛି ମୁଁ ମନ କର୍ଣ୍ଣ ।


ମୌସୁମୀ କୁ ଝୁରେ ଶୁଷ୍କ କିଶଳୟ

ଅମୃତ ପିୟାସ ପାଇଁ

କେବେ ସେ ଫେରିବ କେବେ ସେ ଫେରିବ

ଆନମନା ଯାଏ ହୋଇ ।


ସନ୍ତର୍ପିତ ଆତ୍ମା ନିଷ୍ପ୍ରଭ ମୋ ପ୍ରାଣ

ସ୍ମୃତି ରେ ଭିଜୁଛି ମୁଁହି

ଅଶ୍ରୁଳ ନୟନେ ପ୍ରତ୍ୟୁଷେ ପ୍ରଦୋଷେ

ଶୂନ୍ୟପଥେ ଥାଏ ଚାହିଁ ।


ହରାଇନି ଆଶା ଛାଡିନି ଭରଷା

ଆଜିବି କରେ ଶୃଙ୍ଗାର

ଫେରିବ ମୌସୁମୀ ପୁଣି ମୋ ଆକାଶେ

ସାଥେ ନେଇ ଜଳଧର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract