Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Abstract Action Classics

3  

Satyanarayan Sahoo

Abstract Action Classics

ମାତା କୁଷ୍ମାଣ୍ଡା

ମାତା କୁଷ୍ମାଣ୍ଡା

1 min
173



ନବ ରାତ୍ରୀ କାଳରେ ଚତୁର୍ଥ ଦିବସ ରେ

ମାତା କୁଷ୍ମାଣ୍ଡା ଙ୍କ ପୂଜା ହୁଅଇ ବିଧି ରେ ।

ଜଗତ ପାଳିନି ସେହି ମାତ ଯେ କୁଷ୍ମାଣ୍ଡା 

 ଦୁର୍ଦ୍ଦିନ ନାଶନ୍ତି , ଦୁଃଖ , ଶୋକ , ତାପ ,କଣ୍ଟା ।

କଷ୍ଟୁ ତ୍ରାହି କରି ଥାନ୍ତି ଭକତ ଜନ ଙ୍କୁ

ଅଶେଷ ଗୁଣ, ବିଭୁତି , ସିଦ୍ଧି ସାମର୍ଥ୍ୟ କୁ ।

ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇ ଥାଏ ତାଙ୍କ ଉପାସନା କଲେ

 ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭକ୍ତି ପୂତ ଭାବ ଘେନି ସେବା କଲେ ।

କୁଷ୍ମାଣ୍ଡା ଦେବୀ ସୁଦୟା ପ୍ରଭାବ ରେ ଭକ୍ତ

ଚିର କାଳ ରହେ ନିତ୍ୟ ଶାନ୍ତି ଓ ସନ୍ତୋଷ ।

ଆଦି ଶକ୍ତି ମହା ମାୟୀ ସେ ସିଂହ ବାହିନୀ

ଦୁଃଖ ଦୁର୍ଗତି ଶୋକ ତାପ ବିଘ୍ନ ବିନlଶିନୀ । 

ଗଦା , କମଣ୍ଡକୁ , ଧନୁ ବାଣ ଆଉ ପଦ୍ମ

ଅମୃତ କଳସ ଜପା ମାଳି ସେ ଧରିଣ ।

ଆବିର୍ଭାବ ହୋଇ ଥାନ୍ତି ଚତୁର୍ଥ ଦିବସ

ପାଳନ କରନ୍ତି ପୂଜା ଭକତ ତାନ୍ତ୍ରିକ ।

କୁଷ୍ମାଣ୍ଡା ସେ ମହା ମlୟୀ ଭକତ ବତ୍ସଳା

ଜଗତ ରେ ଚମତ୍କାର ଅଟେ ତାଙ୍କ ଲୀଳା ।

ଭକତ ଜନ ଙ୍କୁ ସଦା ହୁଅନ୍ତି ପ୍ରସନ୍ନl

ନବ ରାତ୍ରୀ କାଳରେ ସେ ତାଙ୍କ ଉପାସନା ।

ପାପ ତାପ ବିନlଶିନୀ ଅଭୟ ଦାୟିନୀ

ନମସ୍ତେ କୁଷ୍ମାଣ୍ଡା ମାତ ନମୋ ନାରାୟଣୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract