ସାବିତ୍ରୀ ବ୍ରତ ସାବିତ୍ରୀ ବ୍ରତ
ନୂଆ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପୁରାଣ ନୂଆ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପୁରାଣ
କୁଆଁର ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନ ଗୋ କୁଆଁର ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନ ଗୋ
ସ୍ମୁତି ଅଲିଭା ଅକ୍ଷର ଗୀତି ସ୍ମୁତି ଅଲିଭା ଅକ୍ଷର ଗୀତି
ଜାଣିଛି ହେ ଅଭିମାନିନୀ ଜାଣିଛି ହେ ଅଭିମାନିନୀ
ଯୁଗେ ଯୁଗେ ପରଂବ୍ରହ୍ମ ଯୁଗେ ଯୁଗେ ପରଂବ୍ରହ୍ମ