Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PURUSOTTAM NAYAK

Fantasy Inspirational

3  

PURUSOTTAM NAYAK

Fantasy Inspirational

ମାନବର ଧର୍ମ

ମାନବର ଧର୍ମ

1 min
377


ପରମ ଧର୍ମ ବୋଲି ମାନବ ସେବାକୁ

ପ୍ରକଟ କର ଏହାର ମରମ ଗାଥାକୁ ।


ପରକାର୍ଯ୍ୟେ ମତିଦିଅ କର ତହିଁ ସେବା

ପରପଞ୍ଚ ସେବାରେ ରହେ କି' ପ୍ରତିଭା?


ପରଶେ ଦୁଃଖିଟି କେତେ, ଶ୍ରଦ୍ଧା ଆଉ ଆଶିଷ

ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ହେଲେ ତା ଖୁସି, ହରିଲେ ତା କ୍ଲେଶ ।


ପାପକର୍ମ କରନାହିଁ, ଦିନେ ଯେ ଚାଲିଯିବ

ପୁଣ୍ୟ କରିଥିଲେ ସିନା, ଯଶଧ୍ଵଜ ଉଡିବ!


ପଡ଼ିବ ଏ ଭବେ କେତେ ଯେ' ତୁମ‌ ନାମ

ପ୍ରସଙ୍ଗେ କହିବେ କେତେ, ତୁମ ଗୁଣଗ୍ରାମ ।


ପର ଏ ଭବେ ସବୁ ନୁହଁଇ କିଛି ସ୍ଥିର

ପଡେ ଧନ୍ଦି ହୋଇ ଜନ, ଏ ମୋହମାୟାର ।


ପାଏ ଦୁଃଖ କିଏ ପୁଣି, ପିଏ ନିଜ ରକତ

ପୁଣି କିଏ ସୁଖେ ବୁଡେ ,ଏହାଜାଣ ଶତତ ।


ପିଏ ମାଦକ ରସ, କରି କେତେ ଖୁସି ମନ

ପେଟ ପାଇଁ ପୁଣି କେ ରହେ, ଉପବାସ ମାନ ।


ପଙ୍ଗୁ,କାଲ, କୁଜା,କଣା ଏ ଜନ ମାନସରେ

ପ୍ରତି ଦୀନ ଦୟାକର ଦୁଃଖ ତାଙ୍କ ଫେଡରେ ।


ପକାଏ ଯେହ୍ନେ କିରଣ ରବି ଘୃଣା ଭାବ ନକରି

ପାତର ଅନ୍ତର ନୀତି ଦୂର କରଇ ସେ ଯେପରି ।


ପରମ ପୂଜ୍ୟ ପ୍ରଭୁ ହେ, ଅନନ୍ତ ଗୋପାଳ

ପ୍ରଭୂ ଦୀନ, ଦୁଃଖ ହରି ସୁଖ ଟିକେ ପଖାଳ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy