Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gyanaranjan Sahoo

Comedy

4  

Gyanaranjan Sahoo

Comedy

କରନି ଅଣଦେଖା ସାହାରା ଭଦ୍ରମୁଖା

କରନି ଅଣଦେଖା ସାହାରା ଭଦ୍ରମୁଖା

1 min
169


ମୋ'ପରି ନାହାଁନ୍ତି ସଂସାରେ ଭଦ୍ରଲୋକ

ଧଳା କୁରୁତାକୁ ମୋର ଦେଖ

ମୁଖାଟି ମୋହର ଏତେ ଯେ ସୁନ୍ଦର

ଦେଖି, ଜ୍ଞାନୀ ପାଲଟନ୍ତି ମୂର୍ଖ ।


ପାଠସାଠ ମୋର ବେଳସୁଁ ହେଲାନି

ପୋଷୁଛି ମୁଁ ଚାରି ରାଣୀ

ଠକ ଧନ୍ଦା କରି ନ ପୋଷିଲେ ପେଟ

ମରିଯିବି ! ଚାଷୀପରି ହୋଇ ଋଣୀ ।


ଓକିଲ ମନ୍ତିରୀ ଯନ୍ତିରୀ ତନ୍ତିରୀ

ଅମଲା ଶାସନକଳ

ଧଳା ପିନ୍ଧିକରି କଳାରେ ମାତନ୍ତି

ମୁଖା ଦିଶେ ଜଳ ଜଳ ।


ସର୍କାର ଦିଅନ୍ତି ଫାଇଭ୍' ଟି ନାରା

କରିବେ ନିର୍ମଳ ଦୁଇ ପାଦ ଆଗେ ବଢ଼ି

ପି ସି କାରବାର ହାତଗୁଞ୍ଜା ଛାର

 ଧରନ୍ତି ଦଣ୍ଡେଇ ଭାକୁଡ଼ ଯାଆନ୍ତି ଉଡ଼ି ।


ଦିଆନିଆ ବେଳେ ସତର୍କ ରହନ୍ତି

କମିଶନ ଆଗେ ପଡ଼ନ୍ତିନି କେହି ଧରା

ପୁଲିସ କଚେରୀ କେତେ କଥା ଅଛି

ତାଙ୍କ ପାଇଁ ନାହିଁ ଧାରା ।


ଅପାଠୁଆ ପୂୂର୍ବେ ଥିଲେ ବେକାର

ପାଠପଢ଼ି ଏବେ ହେଲେ ବେକାର

ନୀତିଶିକ୍ଷାରେ ପେଟ ପୁରୁନି କା'ର

ଭଦ୍ରମୁଖା ହିଁ ଏବେ ସାହାରା ମୋର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy