Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Kumar Barik

Comedy

3  

Rajesh Kumar Barik

Comedy

କାର୍ତ୍ତିକ ମାସ

କାର୍ତ୍ତିକ ମାସ

1 min
245


କାର୍ତ୍ତିକ ମାସ

ମାସ ସାରା ହରିବୋଲ

ପଞ୍ଚୁକେ ପାଷ୍ଟିକ୍ ଶୋଲ

ଛାଡଖାଇ ଝଡ ଭାଙ୍ଗେ ବନ୍ଧବାଡ

ଜୀବ ହତ୍ୟା ପାଇଁ ଭଲ ।

ଅରୁଆ ଡାଲମା ଭାତ

ବୁଢା ବୁଢୀଙ୍କର ସର୍ତ୍ତ

ପୁରି ଜଗନ୍ନାଥ ବୁଲାଇ ନନେଲେ

ହବନି ଏଥର ବ୍ରତ ।

ପଞ୍ଚୁକରେ ପାଞ୍ଚ ଦିନ

ଅବୁଝା ଟୋକାଙ୍କ ମନ

ଦେଢ ଦିନ ପାଳେ ଧଳା ବଗୁଲିଟା

ଛୁଏନି ଜମାରୁ ମୀନ ।

ବୋଲ ମାନୁନାହିଁ ଦର

ପିଆଜ ଦେଖିଲେ ଡର

କୁକୁଡା କହୁଛି ଛେଳି ଭାଇ ଶୁଣ

ଏଇ ଖାଲି ଆମର ।

ପୂର୍ବ ଐତିହ୍ୟ ମଜା

ଏବେ ଖାଲି ସଜା,ସଜା

ଘର ଦ୍ବାର ଛାଡି ଦାଦନ ଜାଉଛି

ଆଗକାଳର ରଜା ।



Rate this content
Log in