Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Romance Tragedy

2.0  

Jayashree Maharana

Romance Tragedy

କଳଙ୍କିନୀ

କଳଙ୍କିନୀ

1 min
112


ପ୍ରେମର ରଜ୍ଜୁରେ ବିଶ୍ୱାସ ଖିଅରେ

 ଯୋଡିଲି ଜୀବନେ ପ୍ରେମ ସମ୍ପର୍କ

କପଟ ଝଡ଼ରେ ଛିଣ୍ଡିଗଲା ପରେ

ସମାଜେ ବୋହିଲି ନିନ୍ଦା କଳଙ୍କ ।


ହୃଦୟ ସ୍ପନ୍ଦନେ ସାଥିକୁ ରଖିଲି

ଭାବନା ରାଇଜେ ଭ୍ରମଣ କରି

ଆଖିରେ ଆଖିଏ  ସପନ ମାଖିଲି

ଯୌବନ ରଙ୍ଗକୁ ଦେହରେ ଭରି ।


ଅବୁଝା ହୃଦୟ କୋମଳ ପରାଣ

କହିଲେ ଭରସା କରିବା ପାଇଁ

ପ୍ରଣୟ ପଥର ପଥିକ ସାଜିଲି

ସମାଜ ସଂସ୍କାର ବନ୍ଧନ ଡେଇଁ ।


ସାଥିର ଛଳନା କାମନା ଲାଳସା

ମେଣ୍ଟାଇ ପ୍ରେମର ପ୍ରମାଣ ଦେଲି

ପାପର ହାଟରେ ବିକ୍ରେତା ହୋଇଲି

ପ୍ରେମିକ କିନ୍ତୁ ସେ ଯାଇଛି ଭୂଲି ।


ସ୍ୱାର୍ଥର ଜଳରେ ପହଁରି ପହଁରି

କରିଲି ପ୍ରେମକୁ ଆକଣ୍ଠ ପାନ

ମିଥ୍ୟା ପ୍ରେମନୀରେ ଶରୀର ପଖାଳି

ସତୀତ୍ୱ ମୋହର ହୋଇଲା ଲୀନ ।


ନିଷିଦ୍ଧ ଇଲାକା ଅନ୍ଧାର ଭିତରେ

ହଜିଲା ସପନ ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷା

ପ୍ରତାରଣା କରି ସାଥି ଚାଲିଗଲା

ନିର୍ମଳ ଆକାଶେ ମେଘ ପରିକା ।


ପ୍ରତାରକ ହୋଇ ଭୂଲ ତା'ର ନାହିଁ

କଳଙ୍କିନୀ ହେଲି ନାରୀ ମୁଁ ବୋଲି

ନାରୀତ୍ବ କାନ୍ଦୁଛି କଠୋର ସମାଜେ

ସଂସାର ପଥରେ ମୁଁ ମରୁବାଲି ।


ବର୍ଷା ଆଗମନ କରେ ନାହିଁ ମନେ

ତୃଷ୍ଣା ପାଏ ନାହିଁ ମଧୁର ଜଳ

ଅଲୋଡା ଭାବରେ ପଡିଛି ଭୁଇଁରେ

ପାଇଛି ଜୀବନେ ବିଶ୍ୱାସ ଫଳ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance