Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binata Mohanta

Abstract

4  

Binata Mohanta

Abstract

କିନ୍ନର

କିନ୍ନର

1 min
380


ମାଆର ଯତନ, ପିତାଙ୍କ ସ୍ନେହରୁ

                 ହୋଇଯାଉ ଆମେ ବଞ୍ଚିତ

କେଉଁ ଅପରାଧ ପାଇଁ ସର୍ବଦା

                  ହେଉଛୁ ଆମେ ଦଣ୍ଡିତ  ।


ଖୁସି ଅଗଣାରେ ବାଣ୍ଟିବାକୁ ଯାଉ

                   ଖୁସିର ବାରତା ଆମେ

କିନ୍ତୁ ଆମରି ଜନମେ ନିରାଶ ହୁଅ

                   କାହିଁକି କେଜାଣି ତୁମେ   ।


ପୁତ୍ର ଅବା କନ୍ୟା ସନ୍ତାନ ଜନମେ

                   ଖେଳଇ ଖୁସି ଲହର

କିନ୍ତୁ ମୋର ଜନମେ ଦୂରେଇ ଆସନ୍ତି

                   ମୋତେ ମୋର ପରିବାର  ।


ଭୂମିଷ୍ଠ ସନ୍ତାନ ଅଟଇ କିନ୍ନର

                   ମାଆ ଯେବେ ଜାଣଇ

ନ କରାଇ ସ୍ତନ୍ୟପାନ ସ୍ଥିର କରେ

                   ମାରିବାକୁ ତାକୁ ପ୍ରାଣେ  ।


ଶାଢ଼ୀଟିଏ ପରିଧାନ କରି ବଦନେ

                       ରୂପ ନେଇଅଛି ନାରୀର

ତାଳି ମାରି ନିଜ ପେଟ ପୋଷିଥାଉ

                      ପରିଚୟ ପାଉ କିନ୍ନର  ।


ସମସ୍ତ ଖୁସିରେ ଦେଉ ବଧାଇ ଆଶିଷ

                      ବଜାଇ ତାଳିର ଗୁଞନ

ପ୍ରତି ବଦଳରେ ମିଳଇ ଆମକୁ

                      ତିରସ୍କାର ଓ ଅପମାନ     ।


ଏ ଭବ ସଂସାର ସନ୍ତାନ ସୁଖରୁ

                      କରିଛି ଆମକୁ ବଞିତ

ନିଜ ପରିବାର ଜଦି ଦିଅନ୍ତା ସେନେହ

                     ପିତାମାତାଙ୍କୁ କରନ୍ତୁ ଗର୍ବିତ  ।


ସମସ୍ତ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଆଉ ବନ୍ଧନରୁ

                      ହୋଇଲୁ ଆମେ ବହିଷ୍କାର

କେଉଁ ଅପରାଧେ ଦଣ୍ଡିତ କରେ ସମାଜ

            ଦଣ୍ଡ ପାଉ ବାରମ୍ବାର   ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract