Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjit Sahu

Abstract Others

4  

Ranjit Sahu

Abstract Others

କେମିତି ଜୀବନ

କେମିତି ଜୀବନ

1 min
377


କେମିତି ଜୀବନ ନୟନରୁ ଲୁହ

ନିତିଦିନ ଝରିଯାଏ,

ଅକୁହା ଅଶୁଣା ବେଦନା ମନର

ଦୀପାଳିରେ ଭରିଯାଏ ।

ହସେନି ସୁଖର ଶିଖାରେ ଅଗଣା

ଭରେ ଖାଳି ପଶ୍ଚାତାପ, 

ସାରେନି ଜୋଛନା ତିମିରର ତମ

ମନ ଛୁଏଁ ଖାଲି ପାପ I 

ଗ୍ରୀଷ୍ମର ଶୁଖିଲା ସରୋବର ଭଳି

ମୋ ମନ ନିଦାଘେ ସିଝିଛି,

ଶିଶିର ରଜନୀ ସ୍ଵପ୍ନର ଶେଫାଳି

ଅଲୋଡ଼ା କରି ବିଞ୍ଚିଛି I

ଅଧା ପୋଡା କାଠ ଭଳି ଏହି ମନ

ନା ଜଳୁଛି ନା ଲିଭିଛି,

ମରଣ ଆସୁନି ଜୀବନ ହସୁନି

ମରିନି ବୋଲି ବଞ୍ଚିଛି II 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract