Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Trushna Das

Abstract Inspirational Others

4  

Trushna Das

Abstract Inspirational Others

କେହି ରହି ନାହିଁ ଏଠି

କେହି ରହି ନାହିଁ ଏଠି

1 min
200


କେହି ରହି ନାହିଁ ଏଠି

କି ସଦା ରହିବେ ନାହିଁ 

ଜୀବନ ପରା କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ 

ଆଜି ଅଛି କାଲି କଗ ନାହିଁ ।


କେହି ରହି ନାହିଁ ଏଠି

କି ସଦା ରହିବେ ନାହିଁ କେହି 

କିଆଁ ପାଇଁ ମହ ମାୟାରେ ଭାସି 

ହେଉଛୁ ଭ୍ରମିତ ନିତି ।


ଏ ଜୀବନ ପରା ନିମିତ ମାତ୍ର

କେତେବେଳେ ଖୁସି ତ 

କେତେବେଳେ ଦୁଃଖରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ

ଲେଖି ଥାଏ ଅଳ୍ପ ଦିନର ଗଳ୍ପ ।


ଏଇଠି ଧର୍ମ ବି ଅଛି

ଅନ୍ୟାୟ ବି ଅଛି 

ସପନ ବି ଅଛି 

ବାସ୍ତବତାର ଛବି ବି ଅଛି ।


ଏ ଧରା ପୃଷ୍ଠରେ 

ଆସିଛୁ ଆମେ ଖେଳିବାକୁ ଖେଳ କେତେ

ହସ ଖୁସିର ସମାହାରରେ 

ତ ପୁଣି ଭାସି ଯାଉ ଦୁଃଖର ତରଙ୍ଗରେ ।


ସହଜ ନୁହେଁ ବଞ୍ଚିବା ଏଇଠି 

ସବୁ ପରା ସ୍ୱାର୍ଥର ବନ୍ଧା ହୋଇ 

କୁହନ୍ତି ନିଜର ବୋଲି 

ହେଲେ ସ୍ୱାର୍ଥ ହାସଲ ପରେ ଚାଳି ଯାଆନ୍ତି ପର କରି ।


ନ କରି ପରକୁ ଆଶା

ଆଗକୁ ବଢ ଭଗବାନଙ୍କୁ ଓ ନିଜକୁ କରି ଭରସା 

ନିଜକୁ କର ଏମିତି ମଜବୁତ 

ଯେମିତି ସବୁ ଆପେ ଆସି ହୋଇବେ ତୁମ ଆପଣାର ।


କର୍ମ ଚାଳ କରି

ଫଳକୁ ଆଶା ନ କରି

କର୍ମରେ ହିଁ ଈଶ୍ବର ଓ ସ୍ୱର୍ଗ ପ୍ରାପ୍ତି 

କାରଣ କର୍ମ ହିଁ ଧର୍ମ ମନେ ରଖ ଏତିକି ।


କେହି ରହି ନାହିଁ ଏଠି

କି ସଦା ରହିବେ ନାହିଁ କେହି

ମାଟିର ଶରୀର ଯିବ ମାଟିରେ ମିଶି

ମନେ ରହିବ ତୁମ କର୍ମ ସବୁଠି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract