Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padmalaya Mishra

Abstract Classics Inspirational

4  

Padmalaya Mishra

Abstract Classics Inspirational

କବିତା ଗୋ

କବିତା ଗୋ

1 min
4



କବିତା

କେବେ କବି ମନର ମାନସୀ

କେବେ କବୀର ମାନସ କନ୍ୟା

କେବେ ଶାନ୍ତ ସରସୀ

କେବେ ଉପତ୍ୟକାର ବନ୍ୟା ।


କବିତା

ସକାଳର ସୂର୍ଯ୍ୟ କିରଣ

ପ୍ରଭାତେ ବିଭୁ ସ୍ମରଣ

ମଧ୍ୟାହ୍ନର ପ୍ରୀତି ଭୋଜନ

ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ଭଜନ ଜଣାଣ

ରାତିରେ ବନ୍ଧୁ ମିଳନ

ପୁଣି ପ୍ରେମର ମଧୁ ଚୁମ୍ବନ ।


କବିତା

ଢଳଢଳ ନୟନରେ ଅକୁହା ପୀରତି

ମହମହ ମହକିତ ମଧୁ ମାଳତୀ

ଧୂ ଧୂ ବୈଶାଖର ଅସହ୍ୟ ତାତି

କୋଇଲି ସହ ଆମ୍ରକୁଞ୍ଜେ ଚୋରା ଚଇତି

କବିତା ତୁମେ ପସରା ଅସରନ୍ତି ।


କବିତା

କୁଳୁକୁଳୁ ନିନାଦିତ ଝରଣା

ରଜାଘର ପାଟ ଅଗଣା

ପ୍ରେମିକାର ପ୍ରୀତି ପାଉଣା

ସ୍ତ୍ରୀ ର ସୁନ୍ଦରତା ବଖାଣୁଥିବା ଗହଣା

ନୂଆବୋହୂର ହାତେ ଲମ୍ବା ଓଢ଼ଣା

ମା'ର ପ୍ରସବ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଶାଶୁର ଉଲଗୁଣା

ନଣନ୍ଦ ଭାଉଜର ମନ୍ତ୍ରଣା ।


କବିତା

ପହିଲି ପ୍ରେମର ଗୋଲାପ

ମଧୁବନେ ପ୍ରେମ ଆଳାପ

ମିଳନ ନିଶ୍ଵାସର ଉତ୍ତାପ

ପ୍ରେମ ପ୍ରତାରଣାର ପ୍ରଳାପ

ସତ୍ୟନିଷ୍ଠ ପ୍ରେମର ପ୍ରତାପ ।


କବିତା

ଗାଁ ମାଟିର ଭୂରୁଭୂରୁ ବାସନା

ପ୍ରଭୁ ପାଦତଳେ ବୋଉ କାମନା

ସନ୍ତାନକୁ ନେଇ ଭାବନା

ଚିରା କାନି ତଳ ବାହାନା ।


କବିତା

ବରଷାର ରୁଣୁଝୁଣୁ ଶବଦ

ଦୂର ଗଗନର ବାଇଦ

ଶାରୁବୁଦା ତଳ ଦରଦ

ଜଡିବୁଟି ଦେଉଥିବା ବଇଦ

ନଦୀ ଗଢିଥିବା ସରହଦ ।


କବିତା

ମନରେ ଉଙ୍କି ମାରୁଥିବା ତୃଣ

ଭାଷାରେ ବର୍ଣ୍ଣିତ କଥା

ମୁହାଣ ଉତ୍ପତ୍ତିର କାରଣ

ହୃଦୟରେ ଭରି ରହିଥିବା ବ୍ୟଥା ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract