Manaswini Dash

Inspirational

4.0  

Manaswini Dash

Inspirational

କାକର ବୁନ୍ଦା

କାକର ବୁନ୍ଦା

1 min
260


ପ୍ରଭାତର ପହିଲି କିରଣରେ ଚିକ ଚିକ କରୁଥିଲି 

ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କ ଯୋଗ୍ୟତାକୁ ବି ପ୍ରତିବିମ୍ବିତ କରୁଥିଲି ମୋ ସର୍ବାଙ୍ଗରେ 

ଘାସ ତଥା ନବ ପଲ୍ଲବ ଉପରେ ଖୋଜି ବୋଲେ ସ୍ଥାୟୀ ଅସ୍ତିତ୍ୱକୁ 

ଆକାଶର ନୀଳିମାକୁ ଚାହିଁ ବାରମ୍ବାର ପ୍ରଶ୍ନକରେ 

ସବୁଜିମା ଭରା ପ୍ରକୃତି ବି ମୁହଁ ଫେରେଇ ନିଏ ମୋ ଠାରୁ 

ସନ୍ଧ୍ୟା ଆସେ ଆଉ ତା ସହ ଆମନ୍ତ୍ରଣ କରେ ଅନ୍ଧକାରକୁ 

ମୁଁ ସେହିଁ ନିରବତା ଭିତରେ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଅନାଇ ରୁହେ ମୋ ନିରୀହ ଆଖିରେ 

କେବଳ ବେସାହାରା ପ୍ରାଣକୁ ଧରି ନିରବ ନିସ୍ତେଜ ହୋଇ ପଡ଼ିରହେ କେଉଁ ସାହାରା ଉପରେ 

ଝିଙ୍କାରିର ସ୍ୱର ପୁଣି ବୃକ୍ଷ ଲତାର ସୁ ସୁ ଶବ୍ଦ 

ମୋ ନିରବତାକୁ ଭାଙ୍ଗିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରେ ବାରମ୍ବାର ବାରମ୍ବାର 

ମାତ୍ର ମୁଁ ତ ପ୍ରତୀକ୍ଷାରତ ଥାଏ ପୁଣି ସକାଳ ପାଇଁ 

କାଳେ ଯଦି କିଏ ଉତ୍ତର ଦେଇଯିବ ମତେ 

କିନ୍ତୁ ସେଇ ନିରବତାକୁ ଜାବୁଡି ଧରି ବିଦାୟ ନିଏ ଏଇ ସଂସାରରୁ 

କାରଣ ସ୍ୱଳ୍ପସ୍ଥାୟୀ ହେବା ତ ମୋର ପ୍ରାରବ୍ଧରେ ଲେଖା |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational