Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

କାହାକୁ ନ ଭାବ ନୀ

କାହାକୁ ନ ଭାବ ନୀ

1 min
176



ଏଇତ ଜୀବନ ଅଟେ କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ 

ଅଢେଇ ଦିନିଆ ଇଏ

ସମୟ ସରିଲେ ଖେଳ ସରି ଯିବ

ଅଭିନୟ ସରି ଯାଏ ।


ଏଇ ଧରାଧାମ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ ପରେ

ଅଭିନୟ କରାଯାଏ

ନିଜ ନିଜ ଅଭିନୟ ସରି ଗଲେ

ମଞ୍ଚ ଖାଲି ପଡି ଥାଏ ।


ଆଜି ଯିଏ ଧନୀ କାଲି ସେ ଗରିବ

ଗରିବ ବି ଧନୀ ହୁଏ

ଧନ ଅହଂକାରେ କାହାକୁ କାହିଁକି

ବିଦ୍ରୁପ କରିବ କିଏ ?


ଧନ ଜନ ଯଉବନ କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ 

ନା ତାକୁ ଭରସା ଥାଏ

ତାକୁ ନେଇ କାହିଁ କାହାକୁ ଗରବେ

ନୀଚ ବା ଦେଖିବ କିଏ ?


ସେନେହ ମମତା ଆଣି ଦିଏ ଖୁସି

ଶାନ୍ତି କେତେ ଦେଇଥାଏ

ନୀଚ ଭାବନାଟା ମନେ ଅହଂଭାବ 

ଗର୍ବ ଭାବ ଭରେ ସିଏ ।


ସମ୍ମାନ ଦେଇଣ ଜାଣେ ଯିଏ ତାକୁ

ସମ୍ମାନ ଯେ ମିଳିଥାଏ

ନୀଚ ମନୋଭାବ ଆଣିଥାଏ ଯିଏ

ତଳକୁ ତଳକୁ ଯାଏ ।


ନୀଚ ମନୋଭାବ ମନେ ରଖ ନାହିଁ 

ଖୁସି ସେ ଛଡେଇ ନିଏ

ହୀନ ମନ୍ୟତାର ଭାବନା ମନରେ

ସମ୍ପର୍କଟି ଭାଙ୍ଗି ଦିଏ ।


ସମସ୍ତେ ଅଟନ୍ତି ପ୍ରଭୁଙ୍କ ସନ୍ତାନ 

ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ବାସ ହୋଇଥାଏ

ଈଶ୍ବର ଦୃଷ୍ଟିରେ ସଭିଁଏ ସମାନ 

ଉଚ୍ଚ ନୀଚ ନୁହେଁ କିଏ ?


ଏଇ ଉଚ୍ଚ ନୀଚ ଭାବନା ମନରେ 

ଘୃଣା ଭାବ ଆଣି ଥାଏ

ଆପଣାର ଲୋକ ଏଇ ଭାବ ଯୋଗୁଁ 

ନିଜଠୁ ଦୂରେଇ ଯାଏ ।


ଜୀବନେ ଅନେକ ମିତ୍ର ବଦଳରେ 

ଶତ୍ରୁ ସୃଷ୍ଟି କରେ ସିଏ

ନୀଚ ଭାବନାକୁ ଦୂର କରେ ଯିଏ

ସଭିଁଙ୍କ ନିଜର ହୁଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract