Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଆ ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ

ଆ ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ

1 min
3



ଆ ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ ତୁ 

   ମୋ କୁନା ଯାଇଛି ରୁଷି

ଅଝଟ କରୁଛି ଖାଇବ ସେ ଆତ

   ଏତେ ତ ହେଇଛି କଷି ।


ତୁ ଯେବେ ଆସିବୁ ପାଖକୁ ତାହାର

    କହିବ ସେ କଥା ହସି

ନୀଳ ଆକାଶରୁ ଧିରେ ଧିରେ ତୁହି

   ତା ହାତରେ ପଡ ଖସି ।


ତୋତେ ଦେଖି ଦେଲେ ଆଖି ପଲକରେ

    ସିଏ ହେଇଯିବ ଖୁସି

ମନା କରିବନି ଅଝଟ ହେବନି 

  ଖାଇ ଦେବ କୋଳେ ବସି ।


ଚନ୍ଦ୍ରଯାନେ ସିଏ ଯିବ ତୋର ପାଖେ

   କୋଳେଇ ନେବୁ ତୁ ଆସି

ଗୋଟି ଗୋଟି କରି ଦେଖେଇବୁ ସବୁ

   ମୋ ଧନ ହୋଇବ ଖୁସି ।


ପରୀ ରାଇଜକୁ ବୁଲେଇ ନେବୁ ତୁ

   ପକ୍ଷୀରାଜ ପୃଷ୍ଠେ ବସି

ଯାହା ବି ମାଗିବ ମୋ ଗଳା ରତନ

   ଆଣି ଦେବୁ ତୁହି ହସି ।


ତୋର ମାମୁଁ ଘର ବୁଲେଇ ନେବୁ ତୁ

    କୁନା ହେବ ମୋର ଖୁସି

ନୀଳ ସାଗରର ନୀଳ ଢେଉ ଦେଖି

    ଛବି ଆଙ୍କି ଦେବ ବସି ।


ଜହ୍ନ ତାରା ଭାରା ଆକାଶ ସୁନ୍ଦର

    ଦେଖୁ ଥିବ ଧନ ହସି

କୁନା ସାଥେ ଆସି ଦେଖିବୁ ତୁ ମାମୁଁ

    କୁମୁଦ ଭରା ସରସୀ ।

 

ମାଆ ଲକ୍ଷ୍ମୀଙ୍କର ଭାଇ ଯେଣୁ ତୁମେ

     ମାମୁଁର ସମ୍ମାନ ବେଶୀ

ଆଲୋକିତ କର ଏ ସାରା ମୂଲକ

   ଶୀତଳ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ପରଶି ।


ଆ ଜହ୍ନମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ ମୋ

   ଡେରି ତୁ କରନି ବେଶୀ 

ପରୀ ରାଇଜର କାହାଣୀ ଶୁଣି ସେ

   କୋଳେ ଶୋଇଯିବ ଆସି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract