Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ପିତାର ମନ ଜାଣି କରେ

ପିତାର ମନ ଜାଣି କରେ

1 min
4



ଆକାଶଠୁ ବଡ ପିତା ହେଇଥାନ୍ତି

   ପିତାଙ୍କୁ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ କଲେ 

ସର୍ବ ସିଦ୍ଧି ପ୍ରାପ୍ତ ହେଇଥାଏ ସିଏ

  ପିତା ଆଶୀର୍ବାଦ ଥିଲେ ।


ପିତାର ଆଖିର ଟୋପାଏ ଲୁହରେ

  ସଂସାର ଉଜୁଡେ ଭଲେ

ଆଖିର ଆଗରେ ଯଶ ସନମାନ

   ତଳକୁ ତଳକୁ ଚାଲେ ।


ପିତାଙ୍କୁ ଖୁସିରେ ରଖିଥାଏ ଯିଏ

  ତା ଭାଗ୍ୟ ବଦଳି ଯାଏ

ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ତାର ଅଭାବ ପଣଟି

  ଆପେ ଦୂରୀଭୂତ ହୁଏ ।


ମନ ଜାଣି ପିତା ସେବା କରେ ଯିଏ

   ଭଲରେଟି ରଖି ଥାଏ

ସେଇ ହୃଦୟରୁ ଆଶିଷର ଝର

   ଆପେ ଯେ ନିର୍ଗତ ହୁଏ ।


ସେଇ ଆଶିଷରେ ରିଷ୍ଟ କଟିଯାଏ

   ଜୀବନ ତା ହସୁଥାଏ

ଯେତେ ଶାନ୍ତିରେ ଯେ ପିତାଙ୍କୁ ରଖିବ

   ସେତିକି ଉନ୍ନତି ହୁଏ ।


ମନ ଜାଣି ସେବା କରୁଥାଏ ନିତି

    ଖାଇବାକୁ ଦିଏ ସିଏ

ରୋଗରେ ପଡିଲେ ମନ ଜାଣି ତାର 

   ପାଦ ସେବା କରୁ ଥାଏ ।


ଟିକେ ଅବହେଳା କରେ ନାହିଁ କେବେ

   ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ ସିଏ

ପିତାଙ୍କ ଆଶିଷ କଲ୍ୟାଣ ବଳରେ

   ସର୍ବ ସିଦ୍ଧି ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଏ ।


ଆଜିର ସନ୍ତାନ ଏତେ ସ୍ବାର୍ଥପର 

    ଅକୁହା ଯନ୍ତ୍ରଣା ଦିଏ

ଯେଉଁ ପିତା ତାକୁ ଜୀବନଟି ଦେଲା

    ତା ପାଇଁ ପିତା ସେ ହୁଏ ।


ବୃଦ୍ଧା ଜରାଶ୍ରମେ ନେଇ ଛାଡୁ ଅଛି

    ମୁହଁକୁ ଚାହୁଁନି ସିଏ

ଭୁଲି ସେ ଯାଉଛି ସେଇ ପିତା ତାର

    ଜୀବନ ଆଶରାଟିଏ ।


ଯେଉଁ ପୁତ୍ର ପିତା ମନ ଜାଣି ସେବା  

    କରି ଖାଇବାକୁ ଦିଏ

ଏଇତ ଦୁନିଆରେ ଉତ୍ତମ ପୁତ୍ରର     

    ଉପାଧିଟି ପାଏ ସିଏ  ।  


ପିତା ଶାନ୍ତି ହେଲେ ଦେବା ଦେବୀ ଶାନ୍ତି

    ସୁଖ ଶାନ୍ତି ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଏ

ପିତାର ଅଶାନ୍ତି ମିଳେ ନାହିଁ ମୁକ୍ତି 

    ସର୍ବସ୍ବାନ୍ତ ହେଇଯାଏ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract