Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଶେଜ

ଶେଜ

1 min
6



ଦିନସାରା ନର କରି ପରିଶ୍ରମ 

   ଶରୀରଟି କ୍ଳାନ୍ତ ଥାଏ

ବିଶ୍ରାମ ଟିକିଏ ନେବା ପାଇଁ ସିଏ

   ଶେଜଟିଏ ଲୋଡା ହୁଏ ।


ଖୋଜେ ନାହିଁ ସିଏ ଖଟ ବା ପଲଙ୍କ

   ଗଦିର ବିଛଣାଟିଏ

ଶାନ୍ତିରେ ବିଶ୍ରାମ ନେବାକୁ ଶରୀର

   ଶେଜଟିଏ ଖୋଜେ ସିଏ ।


ଖୋଜେ ନାହିଁ ସିଏ କୋମଳ ନରମ

    ଅବଶରେ ଭରା ଥାଏ

ମାଟି ମାଆ କୋଳେ ଶେଜ ପାରି ଦେଇ

    ଶାନ୍ତିରେ ବି ଶୋଇ ଯାଏ ।


ଦୁର୍ବଳ ଶରୀର ଶେଜରେ ପଡିଲେ

    ନିଦ ଆପେ ଆସି ଯାଏ

ଧିରେ ଧିରେ ଆଖିପତା ନଇଁ ଆସେ

   କ୍ଷଣିକରେ ଶୋଏ ସିଏ ।


ହେଉ ସିଏ ବୃଦ୍ଧ ହେଉ ଅବା ଯୁବା

    ହେଉ ସେ ରୋଗୀଣାଟିଏ

ସଭିଙ୍କ ଜୀବନେ ବିଶ୍ରାମର ପାଇଁ 

   ଶେଜଟିଏ ଲୋଡା ଥାଏ ।


ସେଇ ଶେଜ ପୁଣି ଯେମିତିକା ହେଉ

   ସେଥିରେ ସେ ଶୋଇଯାଏ

ଶୋଇଗଲା ପରେ ଅବଶ ଶରୀର

    କ୍ଳାନ୍ତ ଦୂରୀଭୂତ ହୁଏ ।


ଶିଶୁ ପାଇଁ ମାଆ କୋଳଟି ଉଷୁମ

    କୋଳରେ ସେ ଶୋଇଯାଏ

ଶେଜପରି ମାଆ କୋଳଟି ତା ପାଇଁ 

    ସୁଖ ନିଦ୍ରା ଦେଇ ଥାଏ ।


ଜନମ କାଳରେ ଶେଜ ଲୋଡା ହୁଏ

    ମରଣ କାଳରେ ସିଏ

ଶେଷ ଶେଜ ତାର କେକେଇରେ ସଜା

   ହେଇ ମଶାଣୀକୁ ଯାଏ ।


ମଶାଣୀ ଜୁଇରେ ଶୋଇ ଯାଏ ସିଏ

   ନା ସେ ନିଦଟି ଭାଙ୍ଗି ଥାଏ

ଶେଜରେ ଜୀବନ ଆରମ୍ଭ ତାହାର

   ଶେଜରେ ବି ଶେଷ ହୁଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract