Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

4  

Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

କାଗଜ ଡଙ୍ଗା

କାଗଜ ଡଙ୍ଗା

1 min
495


ଅମାନିଆଁ ମେଘ  ବରଷିଲା ଆସି

   ଆମ ଗାଁ ପାହାଡ ଛୂଇଁ

ମୋ ପ୍ରିୟାର ମନ   ଉଛନ୍ନ ହୋଇଲା

   ବର୍ଷାରେ ଭିଜିବା ପାଇଁ |


ମୋ ବୟସ ପାଞ୍ଚ   ତାକୁ ଚାରିବର୍ଷ

     ନାକରୁ ବହେ ସିଙ୍ଘାଣି

ବରଷାରେ ଭିଜି     ଥଣ୍ଡା ଧରେ ବୋଲି

     ପାରେନାହିଁ ସିଏ ଜାଣି |


ବରଷା ଝରିଲେ    ଟୁପୁରୁ ଟୁପୁରୁ

    ଧାଏଁ ସେ ଚପଳମତି

ବରଷା ଜଳକୁ     ଆଞ୍ଜୁଳାରେ ଧରି

   ଛାଟୁଥାଏ ମୋର କତି |


 ମନ ହରଷରେ      ମୁଖରୁ ତାହାର

     ହସରେ ମୁକୁତା ଝରେ

ବାଲ୍ୟ ଚପଳତା    ସୀମା ଟପିଯାଏ

       ଝିପି ଝିପି ବରଷାରେ |


ଓଳି ତଳ ପାଣି   ଦାଣ୍ଡକୁ ବହଇ

     କରିଦିଏ ଜଳମଗ୍ନ

ସତେକି ଛୋଟିଆ    ନଈ ବହିଯାଏ

     ମନ ତାର ଛନ ଛନ |


ଝିପି ଝିପି ସେହି    ବରଷା ଟୋପାରେ

    ସିକ୍ତ ହୁଏ ଦେହ ମନ

କାଗଜ ଡଙ୍ଗାଟେ    ନେଇ ମୁଁ ଭସାଏ

    ଗାଁ ଦାଣ୍ଡରେ ସେହିଦିନ |


ଯାଏ ଭାସି ଭାସି    ସ୍ମିତହସି ହସି

      ଗାଁ ଦାଣ୍ଡର ଜଳ ସ୍ରୋତେ

ଯେଉଁଠି ଅଟକେ    ଉପାୟ ନପାଇ

      ବିକଳରେ ଡାକେ ମୋତେ |


ହାତରେ ଧରି ତା   ପିଠିକୁ ଆଉଁସି

     ଯେବେ ମୁଁ ଦିଏ ଭସାଇ

ମୋ ଫୁଲେଇ ପ୍ରିୟା    ତା ଭାସିବା ଦେଖି

     ହସେ ଖିଲି ଖିଲି ହୋଇ |


ସେଇ ଖିଲି ଖିଲି    ହସର ଭିତରେ

     ଥିରି ଥିରି କହିଦିଏ

ଅଜା କହୁଥିଲେ    ସାଧବ ବୋଇତ

      ସାତ ସିନ୍ଧୂ ଲଙ୍ଘି ଯାଏ |


ବୀର ଓଡିଆର   ଗଉରବ ଗାଥା

    ମୋ କାଗଜ ଡଙ୍ଗା କହେ

ଜାଭା ବାଲି ଦ୍ବିପ   ବୋର୍ଣ୍ଣିଓ  ସୁମାତ୍ରା

     ବୋଇତ ବୁହାଇ ନିଏ |


ଉତ୍ତର  ପୁରୁବ    ମୌସୁମୀ ପ୍ରବାହ

       କାର୍ତ୍ତିକରୁ କ୍ରମେ ବହେ

 ଶିତୁଆ ପବନେ    ସାଧବ ବୋଇତ

       ଧିରେ ଧିରେ ଭାସିଯାଏ |


ଜାଭା ବୋର୍ଣ୍ଣିଓକୁ     ନେଇ ପହଞ୍ଚାଏ

      ସେଦିନର ସେ ବୋଇତ

ଓଡିଶାର ଯେତେ     ପଣ୍ୟ ଦ୍ରବ୍ୟାଦିର 

     ସେଠି ଆଦର ବହୁତ |


ଓଡିଶାର ଚିଜ    ବିକିଣ ସେଠାରେ

    ରୋଜଗାର କରିଧନ

ଆଷାଢରେ ସେହି     ବୋଇତରେ ଫରେ

      କରି ହରଷିତ ମନ |


ଭାସିଯା ମୋହର   କାଗଜ ଡଙ୍ଗା ତୁ

     ଥିରିଥିରି ବହେ ବାଆ

ପ୍ରାଚୀନ ଓଡିଆ   ସାଧବ ପୁଅର

   ଗାଥାକୁ ବଖାଣୁ ଥାଆ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract