Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kishore Nayak

Tragedy

3  

kishore Nayak

Tragedy

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ

1 min
10



ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ 

କାହା ପାଇଁ ଏ ଜୀବନ ଗୋଲାପର ଶେଯଟିଏ 

କାହା ପାଇଁ ଯାତନାର ହଳାହଳ ବିଷ l

କାହା ପାଇଁ ଏ ଜୀବନ ଦୁଇଟୋପା ଲୁହ 

ନୀରବ ବେଦନା ଆଉ ଦୁଃଖଭରା କୋହ 

ଯନ୍ତ୍ରଣାର ମନ୍ତ୍ରଣାରେ ମରିଯାଏ ହସ 

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ l

ଆଶା ଏଠି ନିତି ମରେ ଭରସାର ଲାଞ୍ଛନାରେ 

ଅବିଶ୍ୱାସ ଉଙ୍କିମାରେ ଲୁଚି ଲୁଚି ବିଶ୍ୱାସରେ 

ବିଶ୍ୱାସର ନିଃଶ୍ୱାସରେ ସବୁ ହୁଏ ଶେଷ 

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ l

ଆଶାତ ଅନେକ ଏଠି ଭାବନା ଅନେକ 

ଯାତନା ଅନେକ ଏଠି ସପନ ଅନେକ 

ସପନତ ସରେ ନାହିଁ ରାତି ହୁଏ ଶେଷ 

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ l

ବଂଚିବାର ମୋହ ଏଠି କରେ ବାଟବଣା 

ଆପଣାର ଲୋକ ସବୁ ଲାଗନ୍ତି ଅଜଣା 

ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ ସମ୍ପର୍କର ସତ୍ତା ହୁଏ ଧ୍ୱଂସ 

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ l

ଭାଗ୍ୟ ଏଠି ଗଡି ଚାଲେ କର୍ମର ଇଙ୍ଗିତେ 

ଘଟଣା ତା ଘଟି ଚାଲେ ବିଡ଼ମ୍ବିତ ପଥେ 

ଅମୃତବି ଆଚମ୍ବିତେ ପାଲଟଇ ବିଷ 

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ l

ସତ ଏଠି ଲୁଚି ଯାଏ ମିଛ ଉହାଡରେ 

କିଟିମିଟି ଅନ୍ଧକାରେ ଅବେଳରେ ରାତି ଫେରେ 

ସମୟଟା ଜାଣିଶୁଣି କରେ ଉପହାସ 

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ l

ଏ ଜୀବନ ଯାତନାର ଏକ ଗନ୍ତାଘର 

ସୁଖର ନନ୍ଦନବନ କେବେ ଖୁସିର ସମ୍ଭାର 

କେବେ ପୁଣି ଡାକିଆଣେ ଖାଲି ଅବଶୋଷ 

ଜୀବନର ଅନ୍ୟ ନାମ ସଂଘର୍ଷ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy