Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Romance

3  

Bijay Prusty

Romance

ଜୀବନ ଯାତ୍ରୀ

ଜୀବନ ଯାତ୍ରୀ

1 min
200



ବସନ୍ତ ଆସିଲେ ମଳୟ ବୋହିଲେ

ରଙ୍ଗ ଲାଗିଯାଏ ମନେ

କଦମ୍ବ ମୂଳରେ ବଇଁଶୀ ଶୁଭଇ

କୋଇଲି ଡାକଇ ବନେ I


କଳ୍ପନାରେ ମୁଁ ଯେ କଳ୍ପଲୋକ ଗଢେ

ତୁମପାଇଁ ପ୍ରିୟ ସଖୀ

ସଞ୍ଜ ନଇଁଗଲେ ଅନ୍ଧାର ଆଗରୁ

ନୀଡେ ଫେରିଯାଏ ପକ୍ଷୀ I


ଜୀବନ ନଉକା ଆଗେ ଆଗେ ଚାଲେ

ସାତରଙ୍ଗ ଆଖିତଳେ

ବେସୁରା ସଙ୍ଗୀତ କଣ୍ଠୁ ଝରୁଥାଏ

ମନ ବୁଡେ ପ୍ରୀତିଜଳେ I


ଏମିତି ଏମିତି ଦୃଶ୍ୟ ବଦଳଇ

ସଞ୍ଜ ଯାଇ ହୁଏ ରାତି

ବାଟ ଚାଲୁଥାଏ ବାଟୋଇ ବାପୁଡା

ବୋଝ ବୋହୁଥାଏ ଛାତି I

     


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance