Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bidutprabha Mishra

Inspirational Others Children

4  

Bidutprabha Mishra

Inspirational Others Children

ଝରାପତ୍ରର ବିଳାପ

ଝରାପତ୍ରର ବିଳାପ

1 min
301



ଆଜି ମୁହିଁ ବୃକ୍ଷ ଚ୍ୟୁତ ଭୂମିରେ ପତିତ 

ଆଜି ମୁହିଁ ରଙ୍ଗହୀନ ସବୁଜିମା ହତ l


ଥର ଥର ଦେହ ମୋର କାଲୁଆ ଶୀତରେ

ଶୀତୁଆ ପବନ ମାଡ଼େ ଲୋଟିଛି ଭୂମିରେ ।

ଦିନଥିଲା ଶୋଭିଥିଲି ଅଗ୍ର ମୁକୁଳରେ ,

ନାଲି ନାଲି ରଙ୍ଗ ମୋର ଚହଟେ ଖରାରେ ।


ଲୋଭିଲା ଆଖିରେ ଚାହେଁ ଭ୍ରମର ଭ୍ରମରେ ,

ଫୁଲ ପରି ଭ୍ରମ ହୁଏ ମୁଁ ତରୁ ଡାଳରେ

ସତେଜ ଶାଗୁଆ ରୂପ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଯୌବନରେ ,

ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ହୁଏ ତରୁ ସବୁଜ ବିଭାରେ ।

ଜଳରୁ ବନାଏ ଖାଦ୍ୟ ସୂର୍ଯ୍ୟ କିରଣରେ ,

ପବନରୁ ଖୋଜିନିଏ ଅଙ୍ଗାରକାମ୍ଲ ଧୀରେ ।


ତରୁକୁ ଯୋଗାଏ ଖାଦ୍ୟ ମାତୃ ବତ ହୋଇ ,

ପୁଷ୍ଟି ଲାଭ କରେ ତରୁ ଖାଦ୍ୟ ସାର ପାଇ।

ସବୁ ଆଜି ଅତୀତ ସେ ରଙ୍ଗ ଜୀବନର ,

ଭୂମିରେ ଲୋଟି ମଧ୍ୟ ଯୋଗାଏ ମୁଁ ସାର ।

ଜଗତରେ ସଦା ହୁଏ ଏହି ପରିଣତି ,

ଜୀବନର ଏହି ଅଟେ ବାସ୍ତବ ନିୟତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational