Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Inspirational

3  

Satyanarayan Sahoo

Inspirational

ଏକ ରାତ୍ରିର ଯାତ୍ରା

ଏକ ରାତ୍ରିର ଯାତ୍ରା

1 min
143


ଗାଢ଼ ଘନ ତମିଶ୍ରା ରେ ଚାନ୍ଦିନୀ ବିହୀନ

ଚାଲି ଚାଲି ଯାଉ ଥାଏ କେଉଁ ଦୂର ସ୍ଥାନ ।


ମନେ ପଡେ ବିଗତ ସେ ସମୟର ସ୍ମୃତି

ଚକିତେ ନିରତେ ଧାଇଁ ଆସେ ମନେ ଭାସି ।


କାହିଁ କି ନା ରୋମାଞ୍ଚକ ଥିଲା ସେହି ଯାତ୍ରା 

ଭୟ ଭୀତି ବିଜଡ଼ିତ ବିଜନ ତମିଶ୍ରା ।


ଭୂତ ପ୍ରେତ ପିଶାଚ ମାନଙ୍କ ଭୟ ଭ୍ରାନ୍ତି

 ପ୍ରଚୁର ଗରମ ପୁଣି ଯାତ୍ରା ଅନୁଭୂତି ।


ଅବିସ୍ମରଣୀୟ ହୋଇ ରହିବ ମନରେ

 ରୋମାଞ୍ଚ ସଞ୍ଚାର କରାଇ ସେ ବେଳେ ବେଳେ ।


ଅଜାଣତରେ ମୋ ମନ ଭାବନା ନିମଗ୍ନ

 ଥିଲେବି ରାତିର ସେହି ଅଭୁଲା ସପନ ।


ସ୍ପନ୍ଦନ ଯୋଗାଇ ଦିଏ ଜାଗୃତି ଆହ୍ୱାନ

ଭୟ ଭୀତି ବିଜଡ଼ିତ ଚିତ୍ତେ କ୍ଷଣ କ୍ଷଣ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational