Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nirupama Bhattamishra

Abstract

4.0  

Nirupama Bhattamishra

Abstract

ଝିଅର ମନ ବୋଲି କିଛି ନଥାଏ

ଝିଅର ମନ ବୋଲି କିଛି ନଥାଏ

1 min
173


କାଲି ସକାଳେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଉଇଁବ

ପକ୍ଷୀଙ୍କର କିଚିରି ମିଚିରି ଶବ୍ଦ ପୁଣି ଶୁଭିବ

ବାପାଙ୍କର ମନ୍ତ୍ର ଧ୍ୱନି

ବୋଉ ର ସକାଳୁଆ ରୋଷେଇ l


ଭାତ ପୁଟି ବାର ବାସ୍ନା ର ଘର କମ୍ପୁଥିବ

ଶାଗ ଭଜା ପୋଟଳ ଜନହୀ ସନ୍ତୁଳା

ସେମିତି ତିଆରି ଚାଲିଥିବ

ହେଲେ ସେମିତି ଗୋଟେ ସକାଳ ରେ l


ମୁଁ ନଥିବି ଘରେ

ବୋଉ ଆଉ ତର ତର ହୋଇ ପରଷିବନି

ଦର ସିଝା ତରକାରୀ

ଭାତ ଆଉ ଡାଲି l


ଟାଇମ ହେଲାଣି ଜଲଦି ଦେ ଖାଇବାକୁ କହି

ନାକରେ କାନ୍ଦିବାକୁ

ଆଉ ନଥିବି ଘରେ

ବିନା ଯୌତୁକ, ସରକାରୀ ଚାକିରୀ l


ବାହାଘର ଠିକ ହେଇଛି 

ଚିନ୍ତା ଆଉ କଣ

ସେ କୋଳାହଳ ଭିତରେ

ମୁଁ ଖୁବ ଏକୁଟିଆ ଅନୁଭବ କରୁଥିଲି l


ସମସ୍ତେ ନିଜ ନିଜ ବିଚାର

ଉପସ୍ଥାପନ କଲେ 

କେହି ମତେ କିଛି ପଚାରୁନଥିଲେ

ମୁଁ ନିରବୀ ଯାଇଥିଲି l


କହିବାର ସତସହସ ମୋ ଭିତରେ ନଥିଲ

ସତସାହସ ନଥିଲା ବୋଲି

ଆପଣେଇ ନେଲି ଗୋଟେ ଏମିତି ଜୀବନ

ଯୋଉଠି ମୁଁ ଆଦୌ ଖୁସି ନଥିଲି l


ସବୁକିଛି ସ୍ୱାଭାବିକ ଥିଲା

ମୋ ଚାରିପାଖରେ

ମୁଁ କିନ୍ତୁ

ମନ ମାରି ମାରି ବଞ୍ଚିବା ଶିଖିଗଲି l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract