Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhagaban Otta

Classics Others

4.5  

Bhagaban Otta

Classics Others

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

1 min
217


ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ ।


ମାୟା ବନ୍ଧନ ରେ ମୋତେ

ମାୟା ବନ୍ଧନ ରେ ମୋତେ

କଲ ବନ୍ଧନ ।


ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ ।


ଅନେକ ଦିନ ହେଲାଣି

ଦେଖିନି ମୁଖ,

କେବେ ଦେଖିପାରିବି ହେ

କଳା ଶ୍ରୀ ମୁଖ ।


ତୁମକୁ ଦେଖିବା ପାଇଁ

ବ୍ୟାକୁଳ ମନ,

ତୁମ୍ଭ କୃପା ହେଲେ ମିଳି

ଯିବ ଦର୍ଶନ ।


ସଦା କୃପା ରଖିଥିବ

ସଦା କୃପା ରଖିଥିବ

ଚକା ନୟନ ।


ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ ।


ବିଚିତ୍ର ଲାଗୁଛି ତୁମ

ସୃଷ୍ଟି ସର୍ଜନ,

ସଂସାର ମାୟାରେ ପଡ଼ି

ଅଛି ମୋହନ ।


ସୃଷ୍ଟି କୁ ତୁମେ ସର୍ଜିଛ

ଚକାନୟନ,

ମାୟା ବନ୍ଧନେ ପଡିଛି

ଉଦ୍ଧାର ଧନ ।


ଧନ୍ୟ ଲୀଳା ଲଗାଇଛ

ଧନ୍ୟ ଲୀଳା ଲଗାଇଛ

ଜଗମୋହନ ।


ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ ।


ମଣିଷ ଭାବୁଛି ସବୁ

କରୁଛି ମୁହିଁ,

ତୁମ କୃପା ହେଲେ ପତ୍ର

ହଲିବ ଯାଇ ।


ପୂଜିବି ତୁମ୍ଭ ପୟରେ

ଭାବୁଛି ମନ,

ମାୟା ସଂସାରରେ ପଡ଼ି

ଅଥୟ ମନ ।


ଧନ୍ୟ ସୃଷ୍ଟି ତୁମ୍ଭର ହେ

ଧନ୍ୟ ସୃଷ୍ଟି ତୁମ୍ଭର ହେ

ଜୀବ ଜୀବନ ।


ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ ।


ପରକରି ଦେବନିହେ

ଜଗମୋହନ,

ଭକ୍ତ କୁ ଭାବରେ ବାନ୍ଧୁ

କାଳିଆ ଧନ ।


ତୁମ୍ଭଶ୍ରୀ ଚରଣେ ସଦା

ରଖ ମୋ ମନ,

ଭଜୁଥିବି ନିତି ତୁମ

କଳା ବଦନ ।


ମାୟା ଲଗାଇବ ନିହେ

ମାୟା ଲଗାଇବ ନିହେ 

ଜଗମୋହନ ।


ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ ।


ମାୟା ବନ୍ଧନ ରେ ମୋତେ

ମାୟା ବନ୍ଧନ ରେ ମୋତେ

କଲ ବନ୍ଧନ ।


ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ

ଜଗମୋହନ ହେ ଜଗମୋହନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics