Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rabindra kumar Sahoo

Abstract Tragedy

4.4  

Rabindra kumar Sahoo

Abstract Tragedy

"ହସୁଛି ମୁଁ କରୋନା"

"ହସୁଛି ମୁଁ କରୋନା"

1 min
190


ହସୁଛି ମୁଁ କରୋନା

କାନ୍ଦୁଛି ଜନତା

ହସୁଛନ୍ତି ଅପାରଗ ନେତା

କାନ୍ଦନ୍ତି ସାଧାରଣ ଜନତା ।

ହେ ଭାଗ୍ୟ ବିଧାତା

କି ଯୋଗେ ଗଢିଲୁ

ଏ ନିରୀହ ଜନତା

ନାହିଁ କି ତୋ ଦୟାମାୟା

କିମ୍ପାଇଁ କରୁ ହୀନିମାନ

କି ଦୋଷେ ଦଣ୍ଡିତ କରୁ

କି ଦୋଷେ ନେଉ ପ୍ରାଣ

କି ଦୋଷ କଲେ

ଏ ନିରୀହ ଜନ ?

ବଡ ବଡ ଧନୀ ପୁଞ୍ଜିପତି

ରାଷ୍ଟ୍ର ନିର୍ମାତା

ନ କରନ୍ତି ଚିନ୍ତା

କି ପାଇଁ ଜଳୁଛି ଆଜି

ନିରୀହ ଜନଙ୍କ ଚିତା

ସେ ପାଇଁ ହସୁଛି

ଆଜି ମୁଁ କରୋନା

କାନ୍ଦୁଛି ଜନତା ।

ପରିବେଶକୁ କରି ହତ୍ୟା

ଜଳ,ସ୍ଥଳ, ବାୟୁ

ତିନି ବିଭାଗକୁ କରି ପ୍ରଦୂଷଣ

ମନେ ମନେ ଏ ମଣିଷ ଜାତିଟା

ଚାହିଁଲା ହେବାକୁ ଜଗତ ଜିତା

ବିଜ୍ଞାନକୁ କରି ଆୟୁଧ

ନିର୍ମାଣ କରିବାକୁ ଚାହିଁଲା

ବିରାଟ ବିରାଟ ଅଟ୍ଟାଳିକା ଓ

ନିର୍ମାଣ ସୌଧ

ଭସ୍ମାସୁରକୁ ବରଦେଲା ପରି

ଏ ମଣିଷ ଜାତି

ମୋତେ ଦେଲା ବର

ଜୀବନ ଜୀବିକା ଛଡାଇ

କଲି ମୁଁ ମୋ କାୟା ବିସ୍ତାର

ରଚିଲି ଆକ୍ରାନ୍ତ ଓ

ମୃତ୍ୟୁର ବିଭୀଷିକା

ଏବେ ମଣିଷ ଖୋଜୁଛି

ତା' ପୂର୍ବ ଗୌରବ

ପୂର୍ବ ଗାରିମା ତଥା

ଜୀବନ ଓ ଜୀବିକା ।

କାହିଁଗଲା ସେ ବଡିମା

ସେ ନାଲିବତୀ ଗାଡି

କାହିଁଗଲା ବାହାଦୂରୀ

ସେ ଫିତାକଟା ଉଡି

ବିଦ୍ୟାଳୟ, ବିଶ୍ଵବିଦ୍ୟାଳୟ,

ବିଜ୍ଞାନାଗାର, ସମସ୍ତ ଅନୁଷ୍ଠାନ

ସବୁଠି ଏବେ ତାଲା

ଏ ମଣିଷ ଯୋଗୁଁ

ରଚାଇଛି ମୁଁ

ମହାମାରୀ ପାଲା

ବିଷ ମଞ୍ଜି ବୁଣିଲେ

ବୁଦ୍ଧିଜୀବି, ବୈଜ୍ଞାନିକ,

ବିଜ୍ଞଜନ ଓ ମହାମହା ନେତା

ତା'ର ଫଳ ଭୋଗୁଛନ୍ତି

ଏ ସାଧାରଣ ନିରୀହ ଜନତା

ଏତାଦୃଶ କୁକର୍ମମାନ ଦେଖି

ଏ ମଣିଷ ଜାତିର

ହସୁଛି ମୁଁ କରୋନା

କାନ୍ଦୁଛି ଜନତା

ହସୁଛନ୍ତି ଅପାରଗ ନେତା

କାନ୍ଦନ୍ତି ସାଧାରଣ ଜନତା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract